Gå til innhold

Trenger hjelp! Vil søke jobb på sykehjem


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ung og uten utdannelse (kun tatt første året videregående, helse-og sosialfag), men vil utdanne meg som helsefagarbeider via nett. Vil søke meg jobb på sykehjem sånn at jeg får praksis og inntekt.

 

Men hvordan i all verden skrive et søknadskjema når jeg føler jeg ikke har noe bra og skrive på? Har slitt litt gjennom ungdomsårene, men jobbet et år før jeg fikk barn.

 

Er det bedre og bare gå ned til sykehjemmet og spørre resepsjonisten om de har bruk for flere ansatte, og fortelle litt om meg selv i håp om at de får et godt inntrykk?

 

Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er et omsorgsmenneske som gir mye av meg selv og har fått mye skryt for min tålmodighet og godhet mot andre.

Men jeg sliter veldig med meg selv, noe som har ført til at jeg sitter igjen med ingenting og skrive på en jobbsøknad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enkle er ofte det beste, ta kontakt med avdelingsleder eller aller helst virksomhetsleder og forklar at du ønsker jobb. Du vil ikke få fast jobb utover evt en fast helgestilling ettersom du er assistent, men som tilkallingsvikar er det som oftest enkelt å fylle opp med vakter til full stilling.. De fleste steder er man i beit for folk så om du er omgjenglig og kan ta i et tak får du helt sikkert jobb.. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...