Gå til innhold

er dette ok?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en mann som liker å fiske og noen ganger om sommeren bruker han og en kompis å drikke seg dritings mens de fisker og kommer hjem neste kveld. Hadde dere syntes det var ok?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er livredd for kombinasjonen alkohol og små båter. Kjenner desverre til alt for mange som har druknet på denne måten (bor ved kysten), og heldigvis har min mann forståelse for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri barnefri nei:)men han kan sikkert ha barnet en kveld om jeg også vil "fiske"....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, fikk skikkelig Brokeback Mountain vibber her :P

 

Men nei, jeg ville nektet; kombinasjonen vann + drita = drukning. Men han kan godt drikke seg dritings med kompis i trygg avstand fra vann i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke ok hvis de fisker i småbåt. Det er alt for farlig.

 

Men å sette opp telt, fyre bål og sitte ved bredden med fiskestanga ser jeg ikke noe galt med. Bare hyggelig, det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben og kompisene er også på mange fisketurer, både kortere kveldsturer uten alkolhol og lengre helgeturer, med bål,mat og øl. De fisker ikke fra båt men går i fjellet gjerne fra vann til vann. Dritings og vann syns jeg høres ut som en dårlig kombinasjon. Men, hvordan vet du at de ikke bare er brisne og på godt humør. Du er jo ikke der?? Og om de fisker fra båt syns jeg du kan minne de om regelverket til sjøs. Ikke lov å kjøre båt dritings.

 

Men ja, det er helt ok med gutteturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om den fisker fra land eller fra båt, om det er fra båt ville det aldri vært godkjent... alkohol og båtliv hører overhode ikke sammen! Synd mange ikke skjønner dette, kunne vært unngått mange ulykker på havet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sier selv de er dritings:P

 

de står ved kanten å fisker, ikke i fiskebåt altså:)men det verste er at han har sjelden eller aldri dekning på mobil der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...