Gå til innhold

Dere som bruker Hipp mme - sjekk blandingstabellen!

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at det er to ulike versjoner av hipp mme eco 1 ute i butikkene om dagen. Begge pakker er grønne, men den ene har en liten rød flik øverst hvor det står "ny oppskrift".

Oppdaget til min forskrekkelse at jeg hadde blandet feil til min lille gutt, da den nyeste av disse pakkene har et annet blandingsforhold enn de gamle. Tenkte bare å si fra til dere der ute, sjekk tabellen på baksiden.

Jeg kom hjem med to ulike pakker, kjøpt i samme butikk på samme tidspunkt og oppdaget dette litt sent..

Synes for øvrig den nye oppskriften ikke er så genial.. Når man blander ut pulveret så blir det vanvittig mye skum på toppen! Den gamle varianten hadde ikke det problemet. Og den smakte bedre synes nå jeg. Synes også at gutten min får mer mageknip av den nye. Noen som er enige?

Fortsetter under...

Jess la merke til det, har vane for å dobbelsjekke doseringen bak på pakken, så merket det før jeg lagde.

Syns også den gamle hippen var bedre! I begynnelsen brukte jeg collett og den skummet veldig også begynte jeg med hipp som ikke gjorde det, men etter ny oppskrift er det helt likt.

Syns det er tåpelig at ikke butikkene tar ut den gamle typen.... Får sikkert ikke retur på det fra leverandør:(( Så derfor skal de tjene på restene også.

Jeg fant ut at det var to ulike versjoner på markedet da jeg åpnet en pakke som etter mitt syn hadde en for liten doseringskje.

Enig i at den nye skummer litt i meste laget men så lenge lillebror ikke reagerer med magevondt er det helt ok.

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...