Gå til innhold

Hvordan fungerer Cobra Micro Talk baby call?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får inn samtaler på russisk, men ikke babyen min. Jeg har stilt inn på babymonitor-funksjon, og ved å trykke på speak-knappen fungerer den, men syns ikke jeg kan forvente at babyen min skal gjøre det... Kan noen hjelpe? Veldig takknemlig for alle hint eller svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å dytte litt på denne, jeg :)

Skrevet

Hei.

Vi bruker Cobra micro talk når lillegull sover ute i vognen og vi f.eks er i fjøset eller inne i huset. Jeg setter på begge to og setter de begge på kanal 2. (Det første bildet som kommer opp når du slår den på). når jeg har gjort dette, setter jeg på babycall funksjonen på den jeg skal ha i vogna. den andre gjør jeg ingenting med. Det er viktig å trykke på lock knappen når du har kommet frem og trykket ON på babycall funksjonen. Den fungerer perfekt til oss ihvertfall :)

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Vi voksne prøvde det litt ut, og får inn enkelte lyder, mens andre ikke blir fanget opp. Syns det er litt for tilfeldig... Har den på sensitivitetsnivå 5. Skal uansett prøve "på ordentlig" i morgen. Men om du leser dette; hvor nærme babyen plasserer du senderen?

Takk igjen :)

Skrevet

Vi har en simo kombi vogn.. den har lommer på innsiden av kalesjen. jeg henger den der. Det som er litt negativt med denne babysitteren er at den ikke fanger opp små lyder. Men den fanger opp skrikelyden med en gang. Vi har den på sensitiv nivå 5. Jeg er veldig fornøyd med den. Da den virker på store avstander.

En ting til du må følge med på er: Den varsler ikke ifra når baby enheten er tom for batteri. Vi lader den annehver kveld så vi er sikker på at den ikke blir tom for batteri. Men jeg sjekker henne hver halvtime når hun ligger i vognen uansett om hun har bebysitter eller ikke.

Skrevet

Flott, da tror jeg at jeg har fått det til! -Og at den ganske riktig ikke fanger opp spede klage-lyder. Litt dumt, for jeg har en lavmælt baby. Hrmf, den kom jo ut best i test og alt mulig. Men, men, mange tusen takk for hjelpen i hvert fall! Skal henge den i kalesjelomma på Simo Kombi'n vår her! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...