Gå til innhold

Falskjermhopping


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har gjort det? Altså tantemhopping? Var å kikket på priser nå og det blir jo shitdyrt. Opp mot 8-9000 for to personer. Noen som har tips til billigere, eller er det like dyrt overalt? Vi bor i Oslo, men har ingen problemer med å kjøre et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror desverre det koster rundt det de fleste steder... Men nesten verdt det da:) Vurderer det sjøl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, huff jaja var desverre det jeg fryktet. Har lyst til å overraske min samboer med dette så får nesten bare ta meg råd til det :)

Har allerede snakket med en klubb som har ledig tid på onsdag neste uke..skal skal ikke..? hehe..nå er det bare å prøve å skaffe barnetvakt.

 

H.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bestilt :) woho på lørdag kl 13.30. Herregud som jeg gleder meg! Svigers blir med å ser på og passer barnet så da ordnet alt seg.

9000 kr måtte jeg ut med..huffff.. men men dette blir bra :)

 

H.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir både min og samboer sin første gang :) vi har snakket om det i flere år, men ingen av oss har fått "finger`n" ut.

Er vel en av de tingene jeg vil gjøre før jeg dør :)

 

H.I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt tandemhopp til samboeren min:-) Han fyller 30 år snart og vet at han alltid har hatt lyst til å hoppe i fallskjerm. Gleder meg til å overraske han med det:-)

Så gøy at dere skal gjøre det sammen! Håper dere får en super dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det og det er helt sinnsykt!!! Skal ta hele kurset tror jeg! Her i Tønsberg kostet det 4000, 3000 uten film.

Men man må jo ha film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...