Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt denne smågodttingen i Norge??? (link til bilde)


The Bad Gal

Anbefalte innlegg

http://www.candyking.com/Candyking/templates/Candyking_productPage.aspx?id=1381&epslanguage=SV

 

 

Den og lakris-dumle er mine to største grunner(og kosttilskudd) til å kjøre hele veien til Sverige, men kan jo ikke gjør det hver helg...

 

De har bare den brune firkanten overalt her, jeg vil ha den med lakris! Samme med dumle-lakrisen:

 

http://www.candyking.com/Candyking/templates/Candyking_productPage.aspx?id=4985&epslanguage=SV

 

Bor sentralt på østlandet, burde jo kunne finnes et eller annet sted!

 

*godtegrisen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm, like langt til Sverige da nesten(bor utenfor Oslo), men finner jeg den ikke før vi skal kjøre sørover for sommeren er jeg truende til å svinge innom Tønsberg kino på veien, hehe. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på kongseberg har jeg kjøpt den lakris fudgen på meny og ica i smågodthyllene. På smartclub har de også slik lakris , i eske. Et utenlandsk merke, husker ikke hva den heter. Har også kjøpt de eskene med sånne lakrisfudge firkanter på båter som sandefjord-strømstad, og damark, kielbåtene.

 

Lakris dumle har jeg dog ikke lagt merke til :) men sjekk smartclub om du skal til oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett den på en eller annen Obs, men tror det var i drammensområdet! Allier deg med en butikksjef og få dem til å bestille inn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første der, den firkanta lakristingen har de stort sett overalt der de har candyking (karamellkungen på svensk), kjøper den alltid selv =) (bor litt utenfor og nord for oslo) Prøv alle rema butikker i nærheten :) Lakrisdumle kan jeg ikke huske å ha sett i norge da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du handler på en butikk som fører candyking kan du spørre butikksjefen om de kan bestille en eske til deg eller ta den inn i sortimentet sitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leita på Smartclub på Nesbru før, uten hell. Kanskje jeg skulle sjekke Rema igjen, det har de et stykke borti her. Må visst ut på kjøretur til helga, her skal det jaktes! Skal notere meg alle tips, takk skal dere ha, jenter:-) Menyen her er håpløs, men skal trygle og be, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på goodcandy.no?

 

Ååå lakris dumle, me love <3

Har ikke spist den på mange år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...