Gå til innhold

til dere som er rundt uke 20-25..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 160 cm og var 48 kg før jeg ble gravid.Er nå i uke 24+3 og veier 56 kg..men det er mest mage (og sikkert litt lår,men de ser jeg ikke over magen,hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 20 og gått ned en kg( 169 og 74 kg nå) fornøyd med det, magen er markant, så tenker at det betyr at kroppen tar av litt reserver og ikke krever at jeg må spise så veldig mye mer:)

Skrevet

er 21 uker idag og har gått opp 8 kg. Sist svangerskap gikk jeg opp 30 og var veldig tung på slutten, så denne gangen ønsket jeg å begrense vektoppgangen. Også spesielt siden jeg hadde 8 kg igjen til før gravid vekt da jeg ble gravid igjen sukk. Men jeg ser nå at jeg sikkert ikke klarer å begrense vektoppgangen denne gangen heller. Jeg kan rett og slett ikke noe for at jeg blir så stor. Dette er jo veldig genetisk. Jeg har stor mage med masse fostervann. Mye større enn gjennomsnittet. I tillegg lagrer kroppen min fett på høygir, og det hjelper ikke at jeg er insulinresistent fra før av. Og siden jeg har vært så kvalm har jeg spist ofte for å døyve kvalmen. Men jeg har ikke spist for 2.

Nå orker jeg ikke stresse mere med dette vekthysteriet. Så lenge jeg spiser sunt og variert så får det bare være. Dette er det siste svangerskapet, og eterpå har jeg resten av livet til å komme meg ned igjen.

Skrevet

Jeg er 24 uker i morgen, og har gått opp 13(!!) kilo! Sist gang hadde jeg gått opp 8 kg i uke 30... Jeg er 176 høy og veide 68 kg da jeg ble gravid. Var veldig godt trent, så lurer på om det er derfor disse 13 kg ikke synes så godt nå? Prøver å trene fremdeles - et par ganger i uken. Har blitt myyye godis denne gangen dog... mye mer enn med sistemann! Blir noen harde treningsøkter etter at lillebror har kommet, ja...! :o)

Skrevet

Hei. Var til kontroll i går og er nå 25+5. Har totalt lagt på med 3 kg, men ingenting de siste 2 mnd. Skylles trolig at jeg trener masse både på treningssenter og går en god del på tur. Hadde en del problemer med vann i kroppen men det har helt forsvunnet etter at jeg begynte å trene. Blodtrykket var også på vei oppover men det har også gått fint ned etter at jeg begynte å trene. Hadde vondt i ryggen og følte meg uopplagt. Er 40 år og venter nr 3. Er et ork å slite seg ut av sofaen for å gå på trening men det er verdt det etterpå. Magen er derimot ganske stor, ligger helt på grensen til å bikke ut av kurven...Så tren jenter om dere orker. Det har iallefall hjulpet meg masse. Har ikke vondt noen steder nå og føler meg mye mer pigg. (PS: Er ikke treningsnarkoman i det heletatt ellers!!)

Skrevet

er 19+5 og er fortsatt på -7kg pga hyperemissis.. er fortsatt dårlig og kaster opp så det ser ikke ut til å snu enda..

sist var jeg på -11kg i uke 25! :S skulle heller ha hatt +3-4kg enn dette altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...