Billie Jean Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Det finnes faktisk gravide som har termin i MARS neste år! Det kan ikke bety noe annet enn at vi har kommet kjempelangt!! Vræææææl! Panikk! Å, der ga det seg. Puh, det skal gå så bra så. Pust rolig. Og så må dere ha en fin dag!
JellyButt Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Kjenner følelsen! Fikk litt angst når det sto så fint på min side "10 uker igjen". Og det er snart 1 uke siden!! Hvor blir tiden av?!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 He, he tenkte akkurat på det samme.... tenk at det nærmer seg med store skritt..... Selv om jeg er tredjegangs er det like spennende hver gang og jeg gleder meg til nurket kommer. 34 dager til termin.... fødte nr 1 9 dager før og nr 2 21 dager før- spennende å se med nr 3
Up2me Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 hehehe! nå måtte jeg le litt Jeg har jo akkurat kommet inn i 3 tri, og er i uke 30. men har akkurat begynt å innse hvor kort tid det faktisk er igjen! tenk på alle de mnd vi har bak oss! Weee!!! Vi er fantastiske!
zassy☆ Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Hehe morsomt! Kjenner litt på småpanikken sammen med deg før jeg legger den til siden igjen.. Ha en fin dag du å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå