Gå til innhold

Hvilken babymatte anbefaler dere??


mi9

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe puslespill matte, eller en sånn på barnas hus for 699? noen som har erfaringer med disse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp den på barnas hus.

 

Vi har vært veldig fornøyde med vår. Om du venter kommer den med jevne mellomrom på salg til 499.

 

 

Puslematten er vel ikke anbefalt på grunn an mange deler som samler støv, gulp osv. Små deler og lett å tygge biter av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mphs:

Hvor har du hørt at puslematten ikke er anbefalt egentlig?

Vi har en puslematte kjøpt på toysRus, og denne kan jeg ikke si annet enn at vi er kjempe fornøyd med den. Jenten vår leker fint både oppå den, og med den.

Støv og gulp er ikke noe issue. Gulper hun vaskes biten enkelt i vasken da den ikke er noe pes å få under springen. Tar bare med meg puslebiten hun gulpet på - ikke hele matten. Og støv får vel alle matter som ligger på gulvet...? Og delene har vært helt super no når hun har klødd i gummene!

Er nok smak og behag, og alt etter hva man selv ønsker å gi barnet. :)

 

Men jeg ble litt nysgjerrig på hvor du har hørt at den ikke anbefales... for er den farlig for gullet mitt må jeg jo revurdere å la henne leke på den, men om det er din egen mening så tar jeg det som nettopp det. Din mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler absolutt en gymmatte ala den på Barnas Hus!

Vi kjøpte vår gymmatte på XXL for 2 år siden, da eldste var baby, og den har blitt brukt hver dag siden! Selv om hun nå er stor jente og strengt tatt ikke trenger den lenger, så brukes den av lillesøster, og også av alle oss andre, som en base for all lek og et sted å legge alle lekene på når de ikke brukes. Veldig god for oss voksne å sitte/ ligge på når vi leker m barna, og jeg tenker også at den er litt mer holdbar enn disse puslespillmattene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en puslespillmatte kjøpt på Nille for rundt 200 kr, eller var det mindre, mon tro. Veldig fornøyd med den. Det er først nå hun har begynt å ta den fra hverandre - rundt 10 måneder. Bitene leker hun med og biter litt på. Renhold er ikke noe problem, enkel å tørke over, og lett å pakke sammen.

Matten er ce-merket og da kan ikke jeg forstå at den er dårligere enn andre dyrere matter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjøpte en lekematte på xxl til kr 649. er 100*200 cm

større og billigere enn den på barnashus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...