Gå til innhold

Hva gjør jeg nå? Kan lærere eller noen med peiling se hit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt allmenn påbygg som privatist nå, har gjort dette over ett og ett halvt år nå, men jeg mangler ett fag.. Dette faget har jeg prøvd å tatt eksamen i 4 ganger, så nå på privatistwebben at jeg har strøket.. Det ene faget jeg mangler for å komme meg videre på høyskole, er matematikk..

 

Jeg leser konstant, går på timer hos skolen, får all hjelp jeg trenger, men det er bare ikke nok. Jeg klarer virkelig ikke matematikk, og dette holder å gå meg på nervene.. Jeg har slitt med matte i alle år, og jeg har prøvd knallhardt, så det er ikke viljestyrke eller latskap det står på..

 

Har jeg noen som helst mulighet til å slippe å ta det faget? Kan jeg skrive brev til noen og fortelle hvordan det hele står til, og kanskje mulig slippe å måtte ha matte for å kunne komme videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det at jeg har sånn suuper peiling, men matte er faktisk en av de realfagene du MÅ ha for å komme inn på noen som helst skoler! Trenger ikke være en god karakter, du trenger bare å bestå! Hba med å heller skaffe deg en privat lærer, betale litt penger til en person som kan hjelpe deg å få gjennom det mest elementære i matten!

 

Jeg er langt fra skole flink og har altid vert dårlig i matte og klarte så vidt å få meg en 2er i til siste året. Men en trenger ikke mer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd sommerskole? Vet at det tilbys i Hordaland:)

Ellers tror jeg ikke du slipper unna matte, med mindre du kan bevise at du lider av dyskalkuli.. da er det kanskje et lite håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...