JellyButt Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Synes magen er skikkelig lav. Mye lavere enn sist. Vet ikke om det har noe med at magen min var veldig mye mer trent før dette svangerskapet enn det forrige.. Men ihvertfall, er nå straks ferdig med uke 31 og føler at babyen ligger langt nede allerede. Har også mye stikking i skjeden som kombinert med mye bevegelse/spark under ribbbeina (spes på høyre side) gjør at jeg misstenker baby har snudd seg allerede. Stikkingen husker jeg fra forrige gang og da sa JM at det var babyen sitt hode som kom borti noen nervetråder. Storesøster kom 16 dager før termin så er jo litt bekymret for at denne skal komme enda tidligere. Samtidig som jeg er veldig innstilt på å gå til termin. Hehe.. Følte meg nesten litt snytt forrige gang. Følte jeg gikk glipp av de siste ukene som bare skal være venting og kos (hadde et fantastisk fint svangerskap).. Har forresten veldig mange kynnere også. Likt som forrige gang. Har vært sykemeldt pga hyppigheten på de men nå er de tilbake til normalen- for meg. Vet ikke helt hva jeg vil med dette inlegget egentlig. Lufte tankene litt og kanskje høre litt fra dere andre.. Noen som har det på samme måte, eller har lyst å dele noen tanker?
JellyButt Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2011 Og når jeg først somler meg til å lage et innlegg her så klarer jeg til og med å ha skrivefeil i OVERSKRIFTEN. Stilig. Er sikkert nok i innlegget også men de er ikke like synlig
Moonfreckle Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Jeg leste uansett feil i overskriften og lurte på om du mente MANNEN din var så lav...
JellyButt Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2011 Haha... nei, han er nokså høy i grunnen.
zombie2be Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Min mage er også mye lavere denne ganga-tross at symfysemålet er myye større enn sist. Rart, men veide 14kg mindre nå enn ved forrige graviditet, så kanskje det har noe med det å gjøre.. kjenner igrunn spark i ribbein og litt her og der-hun snur seg ofte enda.. håper bare ho legger seg med hodet ned når det gjelder... ellers merker jeg det begynner å bli tyngre alt som skal gjøres i heimen,er sykemeldt pga bekkenproblemer, så det går liksom ikke unna her for å si det sånn:P termin 31august, er vel i uke 30eller 31,litt surrete på det der..
Lillegull2011 Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Føler også at magen min er veldig lav. Jeg føler mange ganger at det er rett før han hopper ut der nede! Siden jeg kjenner mye bevegelse der nede.. Er kun i uke 30 men vet at babyen har snudd seg allerede.. Har hatt mye stikking nede i skjeden i d siste.. Håper ikke at han finner på å komme mye for tidlig..
JellyButt Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2011 Litt "godt" å se jeg ikke er alene. Jeg begynner vel på uke 32 i morgen så vi ligger rimelig likt alle tre. Kjenner jeg gleder meg til jordmortime neste uke. Kanskje jeg får vite litt mer om hvordan babyen ligger og slikt. Hun sa vel forrige gang at det ikke var utenkelig at småen kommer før termin nå også siden storesøster gjorde det. Men jeg håper egentlig ikke det. Foruten om i overkant mange kynnere kan jeg ikke påstå jeg har noen plager med gravditeten. Det hadde vært fint med noen rolige sommeruker sammen med storesøster før mesteparten av fokuset blir forskjøvet. Men vi får nå se. Krysser fingrene for termindatoen Nå hikkes det i magen igjen. For ørtende gang i dag. Kjenner det best helt nede i magen, rett over symfysen, så tror nok hun ligger med hodet ned. Spent å se om det fester seg denne gangen. Forrige gang var det så vidt det var festet. Og sånn var det når jeg kom inn på føden også. Artig å gå sånn og undre på alt mulig. Kommer til å savne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå