Gå til innhold

Betalingsoppfordring= betalingsanmerkning??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et brev fra lindorff med en betalingsoppfordring.

 

Men dette er feil. Jeg har vært i kontakt med både telenor (som har sendt oppdraget) og lindorff. Det er mye som ikke stemmer, telenor sier de har sendt purring etter purring. Men jeg har ikke mottatt et eneste brev. Da hadde jeg jo ikke laget noe sak av dette. Men det er sånn at det er moren min som skal ha mottatt den opprinnelige regningen sier lindorff da vi har hatt fri familie med mamma som hovedeier. Lindorff mener da at også purringene har blitt sendt til mamma sin adresse da det er dit hovedregningen ble sendt. Men mamma har heller ikke mottatt noe. Dessuten er alle regninger betalt. Ikke tvil i min sjel!

 

Men får ikke ordnet noen kvittering før til uka da foreldrene mine er bortreist. Men det som er, er at jeg har bestilt en tlf. fra det mobilselskapet jeg bruker nå. Den skal bli sendt til meg om 1,5 uke. Det er abonnement så de vil kredittsjekke meg. Vil jeg nå da ha en betalingsanmerkning, eller er det om jeg ikke betaler denne regningen?

 

Vil mamma få noen anmerkning? Hun har jo stått som hovedeier av abonnementet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du merker det om du får betalingsanmerkning! Da må saken opp i forliksrådet og alt mulig. Da får du varsel i god tid på forhånd, slik at du kan gjøre opp. Og før det kommer så langt, vil du få mange runder med inkassokrav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...