Gå til innhold

i vecka 15 och känner mig inte gravid längre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

helt plötslig så känns allt som det gjorde innan jag var gravid.. Jag antar att allt är normalt men kan ju inte låta bli att bli lite bekymrad i alla fall..

Någon som känner igen sig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan kanskje bli litt slik når du har gått gravid en liten stund, og ikke har blitt så veldig stor. For det regner jeg ikke med du har blitt enda?

Jeg tror at man blir litt "vandt" til den tilstanden man er i. Å så føler man seg ikke gravid lenger? Er det lenge til du skal på kontroll da? For det er jo ikke godt og gå rundt og være bekymret heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bekymrer deg masse kan du jo ta en telefon til Helsestasjonen som du hører til og spørre jordmor om hun kan lytte på magen din. Så finner du fort ut at babyen bare har det bra der inne :)

Man kan ikke føle seg gravid hele tiden, så alt er nok helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag var på kontroll för 3 veckor sen och då hörde vi hjärtljud.. väntar nr 2 så har ju fått lite mage redan men tycker att dom sista dagarna så har den mjuknat, blivit mindre.. Men tänker att kanske tarmar och sånt inte är lika svullna längre? Usch har läst massor om kvinnor som har läckt fostervann och så har babyn dött.. blir bara bekymrad men allt är säkert bra.. väntar lite till så borde jag väl snart känna liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel nå gått inn i "kosetrimesteret" som jeg kaldte det. Jeg synes det var herlig å slippe kvalme, stikninger, brystene verket ikke så mye mer osv, og bare nyte tiden, før det ble tyngre i siste tri. Kos deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...