Gå til innhold

Er forelsket i exen, men han er ikke det i meg. Bør jeg begynne å møte han igjen eller ikke? Han vil bare ha sex,,,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skrev denne: http://www.barnimagen.com/forum/thread/143344477

 

Det har seg slik at jeg er forelsket i exen min (har barn sammen). Jeg har spurt han om vi kan møtes. Han sa ja, men at han ville møtes for kos eller prat og at han ikke var interessert i noe forhold.

 

Siden jeg er forelsket i han så gjør ganske vondt å vite at han bare vil ha meg for sex og ikke noe mer.

 

Hva bør jeg gjøre? Møte han for å i det heletatt ha en sjans til at han forandrer mening? (bedre å angre på noe man har gjort/prøvd enn noe man ikke har gjort).

 

Eller bør jeg bare la være å møte han siden det er nesten hundre prosent sannsynlighet for at jeg blir såret og jeg bare blir brukt for sex?

 

Noen tips? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å bli såret og bruke enda lengre tid på å komme over han.

jeg ville ikke gjort det ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det. Du kommer til å bli skikkelig brent. Hva gjør du om han plutselig får seg dame, eller får vite at han har sex med andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer jo degselv.

Nei du bør selvsagt ikke møte ham om han ikke vil noe mer enn sex. Opplagt og du vet det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet. sorry atjeg kommer med tilleggsopplysninger nå som jeg ikke tok med i hovedinnlegget.

 

han har hatet meg, ikke villet ha noe med meg å gjøre, ikke pratet til meg. og nå vil han plutselig prate osv. og før har vi også hatt en slutt i forholdet. så ville han ikke bli sammen igjen men han falt for meg. så skjedde det noe som gjorde at han kuttet kontakten. og nå er han plutelig åpen for å møtes igjen... kaaaanskje hvis jeg møter han mye så blir han forelsket igjen? aner ikke.. vet ike om jeg skal la den sjansen gå fra meg bare fordi jeg er redd for å bli såret. såret er jeg jo uansett om han sårer meg igjen eller om vi ikke tar kontakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper d går bra at jeg skriver uten anonym. så vet dere hvem hi er. glemmer alltid å skrive på hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

møt han par ganger uten sex. deretter tar du opp tema forhold og at dere kanskje kan prøve igjen. sier han nei, veit du hva du gjør:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er forelska og det er issues. Så hadde jeg møtt han og snakket. Men ikke hatt sex.

Dersom du spiller litt hard to get. Tror jeg så absolutt det er muligheter for at han faller igjen.

 

Men samtidig virker han ikke til å stole på. Er det andre damer? jeg hadde vært veldig forsiktig med denne mannen (gutten?) :)

 

Men hadde nok garantert møtt han og snakket ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har veldig lysst å møte han. vet ikke om han har andre damer nå. han er hvertfall singel. men savner han veldig. så syns egentlig det er bedre med et vennskap med han enn ingenting. fks sitte å prate, spille tvspill og spise mat sammen. bare sånne små ting som betyr mye for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...