Gå til innhold

skattepenger.. HVORFOR SÅ MYE MAS OM DE FORBANNA PENGENE? har dere ingen penger på konto om dere ikke får skattepengene nå i juni??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er bare så lei av å lese om dette! pengene kommer når de kommer, nytter ikke å mase om det her inne.. de kommer ikke fortere av den grunn!!

Får selv igjen på skatten men er ikke hysterisk over det og venter ikke kun på disse pengene....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi så sint! :)

Kanskje logge av da og logge på om en uke?

Det er jo alltid sånn her inne... Kan du ikke bare la vær å lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har faktisk ingen penger på konto dersom de ikke kommer. Jeg er fersk lærer, fikk jobb i januar, og ante ikke at det er slik at feriepengene kommer i juni, og lønn for juni i juli. Siden jeg ikke har opparbeidet meg feriepenger fra kommunen, og fikk feriepenger fra der jeg jobbet før i januar, så ble det brått tomt nå. Hjelper jo lite at jeg kan melde meg arbeidsledig i juli når det er tomt på konto nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lurt å vente med feriepengene til ferien, også når du bytter jobb. Da har du hvertfall litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at folk vil ha igjen mengene sine som staten sitter å ruger og får gode renter på!!

Vi skulle få igjen ganske mye, og skulle i gang med oppussing av bad snarest, men det blir tydeligvis satt på vent ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da ikke sånn at jeg ikke har penger på konto. Har så vi klarer oss og enda litt til, men det må da være lov å spørre her inne hvor man kan få svar på den man lurer på om det er noe man er usikker på. Det er ingen nød om pengene ikke er kommer i morgen, men det er ganske ålreit å ha styr på hva og når noe kommer inn på konto.

 

Vi flytter bla. den mnd her og hadde vært kjekt med de pengene imorgen så vi kan kjøpe noen nye møbler, men det haster ikke.

Foreslår at du unngår å klikke på skattepenger innlegg om du ikke ønsker å høre om det, er nok av andre innlegg her du kan klikke deg inn på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så veldig mye penger, og vi måtte ha bilen på verksted. Men jeg burde selvsagt undersøkt på forhånd når lønnen kom da, jeg bare antok at feriepengene kom i juli og juni-lønnen i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket med utdanningsforbundet? Første års lærere har krav på ferielønn første året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi penger til det meste:) Har vel 200 000 på konto:) Men likevel er det kjekt å få skattepenger:) juhu:) Mye vil ha mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har faktisk ikke penger på konto da! Men jeg har heller aldri spurt om noe skattepenger her inne. Vi har vært i en SKIKKELIG kjip periode med veeeldig lite penger, såpass lite at vi havnet ordentlig bakpå med regninger og lån. Vi har kommet asjur med lånet og det meste av regninger nå, men har fortsatt 12 000 i regninger som ligger, får igjen 13500 på skatten. Og da hadde det vært godt å fått de i juni så vi får unna alt og blir ferdig med å henge etter. Får vi det ikke i juni må vi bare låne penger av familien til aug/sept.

 

Havnet bakpå fordi jeg ble innlagt på sykehuset og sykmeldt før jeg hadde rukket å starte opp firmaet mitt, og da var det plutselig 1 lønning mindre enn vi hadde regnet med, men nå har jeg jobbet som INGEn har jobbet før (hehe) og blitt kvitt en gjeld på 70.000 på 3 mnd!! Bare de 12.000 igjen..så JAAA, jeg er litt desperat etter skattepengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har 300 kr på konto. men har ikke spurt etter det her inne heller...

 

 

De kommer på frdag dn 24 uansett... om man ikke må vnte til høstn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg heller lagt inn innlegg om skattepengene men kunne for vært en av de som har gjort det...

 

Vi har penger p konto nok til å klare oss og vel så det, MEN skulle veldig gjerne hatt den "nye" bilen på rens og det kommer på over 7000 kr, tenkte det var fint å kunne bruke skattepengene på det og ikke røre de andre pengene som skal gå til feriekos :-) Itillegg er det andre småting jeg kunne tenke meg å bruke penger på som ikke er nødvendig men som kan bli en realitet nå som vi vet at det kommer inn en god del slump med penger i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig syns folk det er gøy å få skattepengene, enten de har endel penger eller ikke. Og det er alltid mye om skattepengene disse ukene, så ikke verre enn å la være å lese eller logge av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en av de som maser, men har hatt nytte av skattepenge innleggene.

 

Hvis ikke NAV får fingeren ut av rævva å godkjenner stønadene jeg har krav på, kommer jeg til å stå uten penger neste måned. Er avhengig av disse pengene for å kjøpe mat, hvis jeg ikke får Overgangs stønaden som de ikke har begynt og vurdere. Heller har de ikke innvilget permisjonen min som jeg har begynt i, men heldigheten der er at jeg får de pengene fra jobben.

 

Så her står alt og faller på NAV... Hvis det ikke har vært for lille i magen kunne jeg ha jobbet overtid og klart meg bra, men pga bekkenet så kan jeg ikke.

 

Tålmodigheten min er det snart slutt på.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...