Gå til innhold

Skattepenger, ja jeg vet det er mye mas!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg forstår rett og slett ikke alt dere skriver, for alle mennesker skriver forskjellig. Har også forsøkt å lese meg opp på altinn men desverre forstår jeg ikke helt hva som gjelder i mitt tilfelle. Legger også til at det ikke er krise om skattepengene ikke kommer i juni, men det er greit å ha en oversikt.

 

Jeg har verken fått noe brev om at skatteoppgjøret er klart eller at jeg får det til høsten, slik noen av dere skriver har de som får det senere fått et brev om at de vil få det senere? Det jeg lurer på er rett og slett om de som ikke har fått et brev om at skatteoppgjøret er klart nå, ikke vil få skattepengene før august, september eller oktober? Eller kan det fortsatt komme et brev i dag om at skatteoppgjøret er klart?

 

Skjønner at dere syntes det blir mye mas med skattepenger her inne, men håper noen vil ta seg tid til å svare meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært på altinn og sett etter oppgjøret ditt? Jeg har ikke fått noe brev om at det er klart, men i går lå det klart (hos veldig mange) på altinn,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tilgang til å logge inn på Altinn? Om du har det så kan du logge på og sjekke om skatteoppgjøret ditt er klart. Har du fått melding som heter "Skatteoppgjør 2010" i din innboks så er oppgjøret klart og du vil få utbetaling nå i juni.

 

Om du ikke har kode for å logge på Altinn så må du nesten bare vente og se om pengene kommer. Og får du ikke pengene nå så sende Skatteetaten ut brev, som vil komme i morgen eller i neste uke, om at oppgjøret ditt ikke er klart og at du vil få oppgjøret senere (i august, september eller i oktober).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sjekket altinn om oppgjøret mitt er klart og det sto ikke noe om det og ligger heller ikke noe skatteoppgjør for 2010 innboksen på altinn. Derfor jeg lurer på om det kan komme iløpet av dagen, eller om det er slik at jeg ikke får de før senere :-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, 13.06!! Det visste ikke jeg:-)

Jeg har fått det i innboksen min, da får jeg i juni da? Så flott :)

Ikke HI, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...