Sprettball88 Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Hei alle sammen.. Er rimelig ny her på forumet. Har prøvd nå i 1 år, ble gravid i begynnelsen av desember, dessverre endte eventyret i en MA i slutten av januar.. For å gjøre en lang historie kort, jeg skulle hatt mensen 13 juni men den er enda ikke kommet, altså 10 dager på overtid. Jeg har ALDRI vært på overtid, jeg har kunnet time den til punkt og prikke.. Derfor er dette så merkelig. Har alle tegn, kvalm, trøtt, ømme bryster, svimmel, sulten.. Har tatt 4 NEGATIVE tester, altfra billigtester til clearblue digital og en spansk type, da jeg var på ferie sist uke og kunne ikke la være å ta en test.. Igår tenkte jeg, "driter i det, tar en ny. om den er negativ så får det bare være" Også får jeg denne (ligger bilde inne på profilen min) Har jo lest om CB og skyggestreker, og lurer på om dette kan være en sånn..? Må bare si at den kom opp med engang, altså innen 5 minutter og den er av fargen blå, helt opp og helt nede, i midten er den ganske svak.. Vet ikke jeg, noen som har noen innspill? Sett sånne streker før og vært gravid? Uff, vil ikke bli skuffet mere..
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Hei! Finner ikke bildet ditt, kan du legge ut en link? Vet hvordan det er, kjipt å bli skuffet gang på gang. Krysser fingrene for deg! xx
Sprettball88 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2011 Hei, takk for svar Har fått lagt det ut her http://imageshack.us/photo/my-images/43/img0471yo.jpg/
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Ser streken og ser at den er blå. Jeg ville ha ventet noen dager, tatt en ny test og sett om den ble sterkere! Lykke til!
Sprettball88 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2011 Tusen takk! Godt å vite at det ikke er øynene mine som spiller meg et puss Tar en ny på lørdag, skal jo selvfølgelig i 30 års dag til min bror men lar uansett være å drikke alkohol, har aldri vært 10 dager forsinket før.. Håper på det beste, men tør ikke helt å tro noenting enda. Takk for svaret ditt!
Snelafel Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Ser streken jeg også, spennende :-) Kjøp deg en CB digital, da slipper man å lure på alle disse strekene ;-)
Sprettball88 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2011 Ja jeg vet, tok en CB digital forrige torsdag, da 3 dager over IKM og fikk "ikke gravid" slengt i trynet, hardt og brutalt, hehe.. Men får vel kjøpe en ny.. Alle disse pengene som går med på kjøp av tester, helt sykt
Snelafel Skrevet 23. juni 2011 #8 Skrevet 23. juni 2011 Ja, det blir noen lapper :-p Jeg krysser fingrene for deg, og håper at du er gravid :-D
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 sytrådtynne streker er dessverre ikke altid positive. streken skal være like tykk som kontrollstreken. det står også om det i bruksannvisningen som følger med. men håper selvfølgelig at du er gravid. har tester jeg ikke blir klok på jeg heller. lagt ut en link nettopp.. les den du.. "skjønner meg ikke på kroppen og CB gravidtester"
Sprettball88 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2011 Hei. Ja jeg vet det Men har hørt at når de tynne strekene kommer opp før det har gått 5 minutter, kan de være positive.. Jeg har ikke peiling, tenkte kanskje noen her inne visste noe.. Skal lese linken din. Takk for svar
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 den kan være positiv ja.. men den trenger ikke være positiv.. har hørt begge deler. håper den er positiv i ditt tilfelle.. ta en ny test imorgen du
Versailles Skrevet 23. juni 2011 #12 Skrevet 23. juni 2011 Det er en positiv test. Men... Siden du er så langt på overtid, skulle streken vært knallblå. Enten har du tatt feil av IKM, eller du har en kjemisk graviditet.
Sprettball88 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2011 Ja jeg vet den burde vært kjempe positiv.. Har jo lest alle de solskinns historiene om de jentene som ikke testet positivt før etter 14 dager IKM.. inkludert min mor faktisk. Så vet ikke jeg.. Håper egentlig at jeg har tatt feil av IKM eller at jeg har hatt forsinket EL. Du syns den ser positiv ut? Jeg vet liksom ikke..
Sprettball88 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2011 Testet på nytt idag med morgen urin, den var helt blenda hvit! Jeje, da var det å fortsette å prøve, hadde bare den teite mensen komt! Da var ihvertfall den CB'en en skyggestrek.. teite test.
Sarah_ Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Hei Sprettball88:) Jeg håper virklig at du er gravid veldig deprimernde med testing spes når man får et negativ svar.. hmm jeg syns du burde ta blodprøve hos legen for å finne mer ut av det.. ønsker deg det beste , lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå