Håpefull77 Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Bruker dere alltid tynn lue eller solhatt på baby ca 7 uker? Hadde besøk av ei, og hun brukte ikke lue/solhatt til og fra bilen. Brukte det heller ikke i vogna. Det fikk meg til å tenke litt. Det er jo veldig varmt og lunt i vogna. Og til og fra bilen kan det vel ikke være krise om hun ikke har solhatt. Vi er ikke så heldige at vi har fint nok vær enda til at jeg har latt henne ligge i skyggen på terrassen eller gresset på et teppe, da vil jeg selvfølgelig ha solhatt på. Om hun er ute så er det til og fra ett eller annet eller at hun er vogna. Da kan det ikke være nødvendig med lue/solhatt? Hun hater å få på lue/solhatt, og er veldig varm av seg.
Babyønske �� Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Jeg ser an om det er mye vind eller ikke. Min jente på 8 uker ligger nå ute i vogna uten lue, det er 18 gr, vindstille og overskyet her. Og nei det er ikke krise om de ikke har lue i korte perioder ute, samme hvilket vær, hvertfall nå sommerstid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå