Gå til innhold

Etter at man har fått barn synes jeg mange blir så magre. Hvordan det tro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at flere som var normalt stramme og flotte i kroppen blir så tynne og "slapp i fisken" etter å ha fått barn.

Hvorfor er det sånn tro?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi vi løper hele dagen etter de små rampungene og aldri har tid til å spise en full porsjon med middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rekker vel ikke spise ordentlig. Og når man går ned babykiloene er det å få tid til å trene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var normalt stram og flott i kroppen, tre barn senere er jeg slapp i fisken og langt fra mager (men er normalt slank).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos mange er det vell amming. Jeg f.eks fullammet tvillinger i 6 mnd. Man forbrenner 1800 kalorier hver dag når man ammer tvillinger. Hadde en på 2 år i tillegg. Sier seg litt selv at jeg ikke rakk å spise nok.

 

La på meg "bare" 6 kg under (tvilling) graviditeten pga hyperesemis.

 

Gikk ned 16 kg mer enn jeg veide før jeg ble gravid. og 22 kg ift til det jeg la på meg under svangerskapet.

Var rimelig skrapa og slapp i fisken da ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble også veldig tynn og musklene ble liksom helt borte. Mista rumpa pg puppene, lårene var tynne men som deig. Tok meg over 1 år og bygge opp musklene igjen. Ammingen tærer ikke bare på fettet, men musklene også, derfor ser man ikke så fit ut etterhvert. Tynn i håret blir man også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...