erm Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Trenger å tømme noen tanker da jeg ikke har noen å snakke med. Er gravid, men har ikke fortalt det til noen (annet enn min mann da) pga en tidligere MA... nå har jeg hatt blødninger igjen (er 7 uker, ifølge UL) og ble henvist til ultralyd for 2 dager siden. Der så vi heldigvis et lite bankende hjerte :-) :-) Idag stoppet blødningene og jeg var så utrolig glad og tenkte gå ut å lufte meg litt. Nå var jeg på do og en ny ladning med blod :-( blir så redd og har bare lyst å gråte.... syns dette er et mareritt....
Januarspire---2012 Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Hei kjære deg Føler virkelig med deg. Har selv opplevd MA, er gravid på nytt og har som deg opplevd blødninger, både friskt og gammelt blod. Det er en stor påkjenning å gå rundt og ha slike blødninger og jeg skjønner godt at du er redd. MEN, veldig mange (ca 50% har jeg hørt) blør i svangerskapet uten at det behøver å være noe gale. Vi fikk som dere se et bankende hjerte på tidlig UL. I dag er jeg 10+1 og har fortsatt uforklarlige blødninger innimellom, men alt later til å være i skjønneste orden med den lille. Jeg har klart å roe meg litt med tanken om at det bare er slik hos meg nå, og at jeg mest sannsynlig bare har litt skjøre slimhinner. Prøv å tenke positivt. Jeg vet det er vanskelig, men det behøver virkelig ikke å være noe galt selv om du blør Og det er et godt tegn at dere har fått påvist hjerteaktivitet på tidlig UL Lykke til videre
Håperhåper :) Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Hei Jeg hadde også en MA i siste svangerskap (mista i mars). Gynekologen som undersøkte meg da sa at det er ganske vanlig å ha blødninger i neste svangerskap når man har hatt en MA eller SA fordi livmoren er litt sår etter påkjenningen. Så det er ikke sikkert det er noe i veien selv om du blør litt nå. Jeg er også 7 uker på veg nå, akkurat som deg. Håper på det beste for oss begge to, second time is the charm, right?
erm Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2011 Til januarspire. Blødde du mye og var det bare helt klart blod??? Jeg blir helt rar av dette :-/ det stopper nesten og så plutselig begynner jeg å blø igjen.....
Januarspire---2012 Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Nei, jeg har ikke blødd mye på èn gang. To ganger med litt friskt blod, ellers brunlig utflod i flere dager i strekk. Akkurat nå har det stoppet, har ikke blødd på noen dager nå. Så lenge du ikke har klumper og smerter, så tror jeg du skal ta det helt med ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå