endelig mamma:) Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Skulle skrive inn et spørsmål, og da viser det seg at jeg er i 2.trimester. Rart!! Tiden flyr.. Men til spørsmålet. Hvor mye har dere som er tidlig i uke 13 lagt på dere? Og hvor stor er magen? jeg føler meg kjempe stor. Er 2.gangsfødende..
Ms.Smith Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Hei! Jeg er også andregangs, men er i uke 20 da. Har enda ikke gått opp i vekt, men har hatt stooor mage siden tidlig 2.trim føler jeg! Nå går det lett an å se at jeg er gravid hvertfall!
Timalu2012 Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er også andregangs i uke 13 og har ikke lagt på meg noe enda. Jeg bør heller ikke legge noe særlig på meg;) Har ikke fått gravid mage enda men gleder meg til den kommer=)
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 jeg er i uke 21, er 163 cm og veier fra før 60 og nå veier jeg 64 og det var der legen ville at jeg skulle ligge virket det som, siden han gjettet før jeg gikk på vekta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå