Gå til innhold

Epilator


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir virkelig leggene helt glatt? Eller er det bare tull? Og holder de seg glatte? Noen som har erfaring?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gjør det. Holder seg mye lenger enn barbering!

Eneste minus er at det gjør fryktelig vondt.

Jeg har bare brukt epilator på armene jeg da. Fordi jeg synes jeg har litt for mye hår der, å det er ubehagelig. Så har det ikke kommet så mye hår tilbake igjen heller. Så nå bruker jeg det ikke lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :) jeg fikk en av samboeren min igår, etter jeg nevnte at jeg ville kjøpe en :) denne kan brukes i vann , så kanskje det er litt mindre vondt?! Hehe :)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at ikke det er en vibrator du har fått?;) hehe, neida.

Kan godt være det hjelper og bruke den i vann. :)

 

hilsen meg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja ganske ;) har nettopp prøvd den nå, det er ett par korte hår igjen ett par steder, men det er jo og bare to dager siden jeg barberte meg sist, så de var ikke så lange liksom . Og er fornøyd med resultatet :) tenker jeg tar de siste små imorgen. Eller på lørdag :)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte epilator på leggene i fjord, og etter jeg hadde fått brukt den noen ganger, behøvde jeg ikke bruke den mer enn hver 3.-4. uke. Kjempe bra resultat! ..men sååå vondt da, funnet ut at voksing er tingen, det går i det minste fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker epilator på leggene og under armene jeg, veldig greit og holder lenge, men føler ikke at jeg blir helt glatt på leggene jeg. Og så har jeg fått arr etter langvarig bruk, for slike røde prikker som pleier å komme etter barbering har jeg nå konstant :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...