Gå til innhold

Jeg skal saksøke staten om ikke skattepengene mine er på konto i morgen:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finner meg ikke i at de tviholder på mine verdier, og når de skal ha noe tilbakekrevd så er det ikke lange tiden man har på og fikse opp i det på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha.. Ja da er du smart ;) som faktisk da velger å legge ut penger på en sak du hadde tapt uansett, i stede for å være tålmodig å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... Når du må betale tilbake det du skylder, snakker vi om en person. Her snakker vi om å utbetale til svært mange mennesker. Det tar litt tid. Alle vet at slike ting kan drøye, så det er dumt å planlegge nær framtid ut i fra at de pengene kommer på konto i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hadde du fulgt bedre med på skatten i utgangspunktet så hadde du ikke betalt for mye. Blæh!!! HAHA:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...er det virkelig ingen som ser ironien i innlegget og at det er inspirert av et annet innlegg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... 12:12

Om du ikke er klar over det så lever vi i en "dataverden" hvor den slags foregår elektronisk og ikke manuelt. Det er ingen som sitter å trykker på en knapp for overføring av pengene til hver enkel person. Så lenge de er ferdige med å legge inn oppgjøret til alle som får tilbakebetalt nå i første omgang, går alt helt av seg selv. De har kun satt inn en dato og vips så blir pengene overført den satte datoen, så lenge strømmen ikke går, serveren er nede eller noe annet som menneskelig svikt eller noe uforutsett skjer ..... Bare til opplysning :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...