Gå til innhold

Vnn nederst i kjøleskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ååå, dette irriterer meg grønn. Hver bidige dag og flere ganger om dagen må jeg tørke opp vann som ligger nederst i kjøleskapet. Relativt mye vann også. Hvorfor skjer dette? Jeg har prøvd å sku opp temperaturen og å skru den ned, uten at det hjelper. Noen som har råd / peiling på dette?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det har jeg ikke gjort. Kan det hjelpe? Jeg har todelt "kjøleskap" (combi?), med kjøleskap øverst og fryser nederst. Skjønner ikke helt hvor vannet kommer ifra, det er så godt som ingen is i kjøleskapet heller?! Er endel is i fryseren (under) da, kan dette påvirke at det blir vann i kjøleskapet ??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var faktisk husverten min og fikset hos meg for noen dager siden :) Han stakk en ståltråd inn i ett hull som lå bak i kjøleskapet. Hadde samlet seg noe ned i dette bittelille hullet som han stakk ned/inn sånn at det datt ut på baksiden. Det skal sies at jeg aldri hadde funnet dette hullet på egen hånd, lå bak en av hyllene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avis kjøleskap, sjekk det hullet innerst for skitt og når du skrur det på igjen ikke sett temperaturen for lavt :) Husk å lukke døra ordentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...