♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Ikm var ventet på lørdag, men så ingenting til den, og tenkte bare at det var syklusen som kødda igjen. Så kom det en liten blødning på søndag, men ikke så mye til at jeg trengte verken tampong eller bind, og det samme på mandag og tirsdag. Hadde en liten blødning for omtrent 2 uker siden også, som jeg kanskje trodde kunne være en festeblødning. Hva tror dere dette kan være? Er det bare syklusen som tuller med meg, eller burde jeg ta en test? Syklusen min har vært veldig tullete siden jeg sluttet på pilla i desember i fjor, men nå di siste mnd har den ligget på ca 32 dager. Jeg forstår ingenting...
VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Ta en test å se om du err gravid??? )) Kroppen er ikke lett å forstå seg på. lykke til =) hold oss oppdater da
1973modell Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 ta en test ja.. hold oss oppdatert... lykke til .
Esperanza84 - gravid! Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 Test, test, test! Krysser fingrene for deg!
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2011 Da tar jeg meg en tur på apoteket litt senere å kjøper en test! Oppdatering kommer selvklart!
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2011 Da har jeg tatt en test, og den var negativ! Jeg forstår fremdeles svært lite. Hvorfor så korte og rare blødninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå