Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg drømmer stadig at jeg føder ei jente!! Annen hver natt, flere som har drømt om kjønnet, og at det stemte da den ble født? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 Da får du en gutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 KAnskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg viste kjønnet på alle mine tre barn. Drømte ikke om det, men viste det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg følte igjennom hele svangerskapet at jeg skulle få ei jente. Å det fikk jeg. drømte ikke om det da. Det kan jo hende du er sanndrømt;) men ville ikke stolt blindt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Det samme føler jeg, bf, mormor og andre i familien som vet om graviditeten. Da jeg var på ul idag følte vi begge at det var ei jente.. Rart hva man plutselig føler:) men jeg blir uanz glad for en baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Del Skrevet 23. juni 2011 Drømte at jeg fikk jente med nr.1 - fikk gutt Drømte at jeg fikk jente med nr.2 - fikk jente Drømte at jeg fikk både jente og gutt med nr.3 - fikk jente Sanndrømt? Neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg har sagt siden jeg var sånn 12 at første barnet mitt blir en gutt.. og jammen fikk jeg ikke en sønn da jeg var 21 Men idet jeg gikk gravid klarte jeg ikke å sanse noe som helst, alt stoppet bare opp helt til vi klart og tydelig så tiss og balle på UL! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå