Gå til innhold

samboer som ødelegger meg.. :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har en samboer som knekker meg totalt! :(

han lar meg ikke ha internetten( sitter nå hos mine foreldre) ,

han går inn på tlf min å skal lese alle mld mine å se ka vi skriver om, han har sett på mldtelleren kor mangen mld eg sender hver dag, om ikke alle mld er i sendte elementer klikker han å han kaller meg det ene og det andre!

Når han er på reisejobb å jeg er hjemme med barn hender det ofte at eg vaske å rydder huset når han er vekke, får eg kjeft for at eg rydder, for da tror han at eg rydder for at eg har en elsker som komme på besøk!!

HERREGUD!!! orker ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RØM RØM RØM RØM!!!! Kast han ut av huset. Få din far til å være i lag med deg slik at han ikke kan finne på noe tull og be han pent gå. går han ikke så ring politiet. Og la barna være hos moren din slik at de slipper denne scenen. RØM! Den mannen har gåt fra å være sjalu til psykotisk og når han er kommet så langt krysses grensene enda lettere. Nei kom deg bort fra han. evt pakk sammen det som er ditt når han reiser og røm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lar deg ikke ha internetten?? Betyr det at han ikke lar deg sitte på internett?

OM dette er sant så syns jeg du skal gjøre akkurat som 11.38 skriver.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, har vurdert det på det sterkeste!!!! For min følselser for den mannen er VEKKE! å det er ikke rart når han holder på slik!

Alt eg gjør er gale, uansett!

Det så gjør meg så bekymret å redd er at eg kan sikkert fint klare å kaste han ut, MEN.... kordan ska eg klare å nedbetale låne på huset og slikt? eg jobber bare 40%

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lar meg ikke sitte på internett.. han tar å gjemmer/ tar med seg mobiltbredbåndet på jobb å allt plasser, på byn å alt.. bare for at eg ikke ska kunne gå å sitte på nettet å snakke med venner, familie, kamerater, veninner!

han sier og at eg SKAL slette facebooken min, noe eg nekter på iom at eg har familie i mangen land som liker å se utvikling å slikt på barna å det er så lett å snakke med de der, for er så dyrt å ringe til alle land!

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ganske mye støtte når du bor alene. Du kan ikke finne på å fortsette å bo med denne mannen..

Kanskje hus må selges og dere må bo litt mindre men det er da bedre enn sånn du har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er egentlig en leilighet.. å betaler ikke mer enn ca 7000 kr med fellesutgiftene i mnd.. så er ikke mye penger egenltig.. !!

men må ikke han å byttet adresse før eg kan begynne å søke å slikt?

kor lang behandlingstid er det på å få støtte evt da?

 

Er helt blank på dette temaet! sitter her bare nå å e helt tom for energi og alt!

 

har snakket med en venninne om det å hun ska gå fra typen sin nå, å hun har sagt hun kan flytte inn her, men kordan er det med støtte å slikt da?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du gjør er å få deg en time på nav, der får du vite alt.

Du må bestille time til mekling enten hos en advokat som har autorisasjon for det eller på familievernkontoret. Du får ingenting støtte fra nav før meklingsattesten er i orden.(fikk jeg beskjed om)

Få deg en advokat!!!!!! >Du har mest sannsynlig krav på fri rettshjelp!!!!

 

Søk om bostøtte hos kommunen(er vel husbanken som har den)

Inntil videre så har du jo krav på livsopphold og annen hjelp fra nav. de kan betale strøm, barnehage og sånn til det økonomiske er på plass.

Få leiligheten taksert, og få deg en time i banken. Skal du beholde leiligheten så må du vel kjøpe han ut om begge to eier den. Du må se hvor mye du da evt kommer til å måtte betale i lån osv..

PS: det er lett å finne ut av ting på nett. skaff deg et mobilt bredbånd uten at han vet det. du kommer til å trenge det....

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...