Gå til innhold

Vektnedgang etter nr 2 i forhold til nr 1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det? med min første rant kiloen av.. denne gangen føler jeg at jeg har lagt på meg veldig mye allerede, og er bare 3 måneder på vei. Redd dette ikke går av igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok individuelt, og det avhenger selvsagt også av hvor mye man legger på seg, hvor aktiv man er både i svangerskapet og spes. etterpå, og hva slags kosthold man har.. :-)

 

Men min personlige erfaring er at jeg la på meg veldig lite med eldstemann, og at kiloene likevel rant av etter fødsel. Veide MYE mindre selv da det hadde gått noen uker etter fødsel, enn jeg gjorde da jeg ble gravid. (Ingen vann i kroppen e.l. som forårsaket dette.)

Og med minsten, la jeg på meg ganske normalt mye (kanskje noe mindre enn snittet), og da forsvant liksom "aldri" ekstrakiloene. Og vips, så var jeg gravid igjen, etter å ha tatt av bare halvparten av vekta fra svangerskapet..! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 18 kg med første, de rant av uten at jeg gjorde annet enn å amme. Andremann er 3 mnd nå og jeg har en kilo igjen. La på meg 20 kg denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned alt med førstemann.. Ikke med 2. mann.. og heller ikke med 3. mann. Spent på hvordan det blir med nr. 4 som jeg venter nå.. BIG MAMA altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg gikk kiloene av etter ca 6-7 mnd med begge to og jeg er 37. La på meg ca 12-13 kg begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...