Ms.Smith Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 Må man evt bruke grunning og kvistlakk?? Oppussing neste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Bakke Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja og ja og ja. Lut kan males over men alt treverk bør kvistlakkes og grunnes for best resultat. Gøy å male umalt panel, forandringen blir så enorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Smith Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2011 Takk! Ja, kjekt med oppussing!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Gjør som hun over her sier + husk at panel er levende materiale og beveger seg, selv om det har stått inne lenge... Jeg ville derfor gått over med acryl i alle skjøtene for å slippe at malinga sprekker opp (det er veeeeldig mye jobb, men holder seg bedre og penere lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Smith Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juni 2011 Jah, det har jeg sett på "tid for hjem" Så det må jeg nok! Skal pusse opp et helt hus, så vi får se hvor nøye vi blir etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå