Gå til innhold

Fler som ikke har fått skattepengene?? Blir nesten litt bekymra her..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet det ligger på altinn, men de er jo ikke på min konto (der jeg vil ha de) =p Får bare vente da =)

 

hl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymra?? For hva? At Stoltenberg har tatt seg en heidundrende ferie for pengene så du ikke får dem?? RELAX!! De kommer!! Er uansett bare 23. i dag, selv om flere har fått dem så gjelder det ikke alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva om oppgjøret ikke ligger på alltinn? betyr det da at man ikke får dem i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke blitt overrasket om Jens faktisk hadde trukket dem tilbake. Husk at Stortinget er stengt minst like lenge som skolene. Og ferietid = pengebruk, så stakkars Jensemann må nok ha dem når han skal på tur/smiske med velgerene.

 

Beklager. Kanskje du får dem til neste år HI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunngjøring fra stortinget: I stedet for å betale tilbake alle skattepengene skal AP investere dem i røde roser som de kan stamme opp i rævva på velgerne. På den måten får alle utbytte av pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi var på skattekontoret i dag, og hu fikk beskjed om at hun ikke fikk det før til høsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke pengene før i oktober fjor, men det fikk vi beskjed om.

Det gjaldt jo mange andre også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de som ikke har fått oppgjøret på altinn nå får de vel ikke før senere:) men i år er det nye datoer, ikke BARE oktober. nå er det vel august og september også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt ingen som har fått de enda...De skal sendes ut i morgen.

 

For min del er det ett fett, men jeg mener å huske at det alltid er 24. de sender ut, men jeg har alltid fått de dagen før. Eller husker jeg helt feil? Som sagt, det spiller iiiingen rolle! (Før jeg blir halshugd....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og ikke får jeg dem på noen måneder heller. Dumme meg, oppdaget nå nettopp at jeg ikke har sendt inn ligningsverdi på bolig! Hadde nettopp fått baby i fjor da papirene skulle sendes inn og senere ble det glemt.

Jaja, min feil, og sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...