Gå til innhold

kan jeg få noen gode råd..


Ksenia & Anjem

Anbefalte innlegg

Føler at jeg ikke kan stole på samboeren min...Vi har vært sammen i litt over 7 år og har to barn sammen. Fant først ut at han hadde opprettet en facebook profil uten at jeg visste det og nektet og legge meg til som venn? man kan jo bare tenke seg hva han drev med der...så har han lovet meg og slette den og ikke logge seg inn igjen, men det har han gjort av og til, men nekter selvsagt...sier at noen har hacket kontoen hans..noe jeg selvsagt ikke tror på.

 

i går hørte jeg han logget seg på pcen sin på jobben og med engang han gjorde det hørte jeg sånn messenger popp upp, at noen ville snakke med han..han nekter selvsagt, sier at han var i en butikk og at han sto ved en annen pc og at noen andre må ha gjort det..

 

han blånekter for alt selvsagt..men jeg klarer ikke å stole på han...

hadde det bare vært meg hadde jeg dratt for lengst, men jeg tenker på barna mine også...

 

forholdet vårt er heller ikke så bra ellers..han sitter mye på pcen og spiller wow og ignorerer meg..orker aldri å finne på noe sammen verken meg eller ungene..

 

men jeg er redd for å bli alene...helt ærlig..tenk om jeg må leve livet alene... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Jeg prøver å sortere litt her...

 

Hvorfor reagerer du på at han oppretter en Facebookprofil? Det er svært mange som har det i våre dager. Og de aller fleste har ikke det for å skaffe seg en elsker/elskerinne, men for å holde kontakten med folk.

 

Kan det tenkes at han holdt det hemmelig fordi han visste at du ville lage en stor sak ut av det? Pleier du å lage scener eller bli kjempesjalu for slike helt vanlige ting?

 

De fleste bruker også msn i dag. Mange bruker det som et verktøy i jobben, og de aller fleste bruker det helt uskyldig. Hvorfor reagerer du på at han bruker msn?

 

Elsker du denne mannen? Virkelig? Eller er du sammen med ham fordi du er redd for å bli alene?

 

Hvorfor er du forresten så redd for å bli alene? Singellivet har sine fordeler, og det må være bedre å være alene enn å være sammen med en fyr du ikke elsker, og langt bedre for ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, det rare var vel at han opprettt en facebookprofil uten å si noe, og så NEKTET å legge henne til som venn? Det er ytterst merkelig i mine øyne, vet man at samboeren er på facebook, sier man vel ifra, eller sender en friend request? Det er jo veldig rart å ikke være venn der med sin egen samboer. Synes nå hvertfall jeg.

 

Jeg synes også det er rart å nekte for å være på msn hvis man faktisk var det, og ikke si hvem som snakket til en.. Samboeren min og jeg er veldig åpne om sånne ting, forteller hverandre alltid hvem som sender sms osv hvis den andre spør. Jeg hadde også blitt mistenksom hvis samboeren min ikke ville si hvem han fikk mld av.. Har man ikke noe å skjule skader det jo ikke å være åpen heller!

 

Jeg har dessverre ingen råd til deg, men vil hvertfall si at det er bedre å være alene enn å være ulykkelig i et forhold. Jeg ville nok prøvd å snakke med samboeren min, fortelle hva jeg føler og hva jeg ønsker i forholdet, både iforhold til meg selv og barna.. Forhåpentligvis tar han deg alvorlig slik at dere kan jobbe med forholdet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...