Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har delvis planlagt en biltur i sommer fra Bergen til Kristiansand (dyreparken). Men vi ser formen min an.. noen som har erfaring med å kjøre langt så tett opp til teremin? Kjenner jeg begynner å stresse litt i tilfelle noe skulle skje underveis :oS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar på hytta til helgen, det er i uke 36. 3 timers kjøretur. Regner med det går bra. Neste helg (uke 37) drar vi til telemark. 3 timers kjøretur. regner med det også går ok...

Skrevet

Jeg ville vel ikke tenkt noe videre over det hvis formen min var bra og ingenting tilsa at bebisen skulle komme tidlg... God tur om dere drar :)

Skrevet

Jeg er kun i uke 28, men har planlagt et par lange turer i bil i sommer. Jordmor ønsket meg god tur, men ga klart beskjed om at jeg må ta hyppige strekkepauser.. det skulle visst forhindre blodpropp i bena, samt hindre ev. fortidlige rier. :-) GOD TUR!!!

Skrevet

Jeg dro på biltur første uke av permisjonen. Trøndelag til østlandet, med noen stopp her og der underveis. borte i en uke, og det gikk finfint, både oppover og nedover. Men vi pakket klær til baby og tok med bilstol i alle tilfeller, men her sitter jeg altså, null baby foreløpig ;)

God tur! Jeg ville dratt om formen er god, og du ikke føler at du har noe på gang, men det er nå hva jeg gjorde da.

Skrevet

Så lenge formen din er fin så tror jeg ikke du skal ha noe problemer med det! :) Det pleier ikke å skje så mye rundt den tiden heller uten om at du kanskje får et økt søvnbehov og mer halsbrann (hvis du har det fra før).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...