lille mini til mamsen Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 Når kommer skattepengene??? blir de sendt ut den 24? hører så mye forskjellig så vet ikke hva jeg skal tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kliko Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 Aner ikke. Tror de startet sendinga i går, men jeg har ikke fått noen ting enda. Venter og venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mini til mamsen Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2011 venter som en gal selv.... hmm ja vi fårvel vente litt til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnTiLoPeSvIn Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 jeg fikk skatteoppgjøret mitt på mandag. har ikke fått noe penger enda:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå