Gå til innhold

Hjelp!! Har så vondt i nakken/høyre skuldra vet ikke hva jeg skal gjøre..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier aldri å ha noe vondt, men idag så kjente jeg at jeg var litt stiv i nakken (litt nedover i ryggen/skuldra). Så gjorde jeg en eller annen bevegelse,og nå har jeg en ilendes smerte hver gang jeg beveger litt på hodet bare.. Så jeg går stiv som en tømmerstokk, ikke kan jeg strekke meg etter ting heller.

 

Er det noe jeg kan gjøre for at det skal gi seg? Jeg regner med at det enten er en nerve som ligger i press, eller noe med en sene..Jeg har 2 små jeg skal passe på til ikveld, og med st.hansfeiring så ser dette veldig mørkt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få deg en hastetime hos en fysioterapeut, ring rundt til de i ditt nærpområde. Har hatt samme greia, og jeg måtte ha hjelp for å få løst det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta smertestillende så fort som mulig for å få slappet av muskulaturen, ellers blir det bare verre. Så roer du deg ned og er forsiktig med armen, husk, den er ikke bedre, bare smertelindret. Når virkningen av tablettene går ut er det lettere for deg å kjenne hva som er problemet. Så kan du få henvisning til fysioterapeut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to, skal se om jeg finner noe tabletter og prøve å slappe av så godt som det lar seg gjøre. Lege kommer jeg meg ikke til før i morgen. Jeg går nesten aldri til legen, da må det være alvorlig-så jeg føler at dette er en filleting og at legen bare kommer til å se rart på meg..men blir det ikke bedre til imorgen, så har jeg jo ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...