Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei tenkte det var andre her inne som også holder på med prøveforsøkene i porsgrunn ( vet jo om noen allerede)

Hvor kommer dere fra? og hvordan ligger dere an ?

Jeg kommer fra sandefjord, ca 45 minutter kjørring på en god dag men setter alltid av en time.

Det er akkurat ett år siden i dag 23 juni at vi var på samtale i porsgrunn.

Første ICSI okt-nov 2010. ett egg satt inn = neg. 3 egg på frys

Fryseforsøk jan 2011 alle egg tint, ett overlevde ikke, 2 satt inn = pos test, mistet i uke 9

Nytt ICSI forsøk i mai-juni 2011, ruger nå på 2 egg, ingen på frys.

Test dato 30.6.2011 :-)

Åssen er det med dere andre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143348697-vi-som-h%C3%B8rer-till-i-porsgrunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kommer fra vest agder. Så har ett stykke å kjøre inn til Porsgrunn. Men det er verdt det ;) Husker ikke helt når vi var på første konsultasjons time. Men jeg hadde det første egguttaket i mars 2010.

Vi holder på med ICSI:

1.Forsøk: Fersk,1 egg satt inn = Negativt

2.Forsøk: Frys,2 egg satt inn =POSITIVT=Mistet i uke 5+4!!

3.Forsøk: Frys,2egg satt inn =Negativ

4.Forsøk: Fersk,1egg satt inn= Skal teste 6juli :)

Jeg hører til i Porsgrunn.. Henvisningen ble sendt om fredag så har ikke fåttt bekreftelse på mottatt søknad enda.. Når jeg får bekreftelsen skal jeg ringe klinikken og sette meg på ringeliste i tilfelle noen avbestiller en time. Jeg er så heldig at jeg bor i Porsgrunn og har 3min kjøretid til klinikken. I tillegg så jobber jeg som lærer og har ferie hele sommeren.. Er bare så veldig synd at de har sommerferie:/ Det gjør at ventetiden er oppe i 4mnd:/

Hvor lang tid tok det før dere fikk time der?

Vi ble henvist fra fastlegen vår i Feb 2010, hadde første samtale i juni, og så time i aug 2010 så startet vi opp da etter mens i sept 2010, så det tar litt tid dette her, du er jo heldig som bor så nære og kan være der i løpet av kort tid hvis de får avbestillinger. når du først har vært til forsamtale går ting ganske fort og de fleste begynner etter neste mens har jeg inntrykk av :-)

Masse lykke til fremover :-) og god sommerferie, din er jo ekstra lang :-)

Jeg har jo blitt såpass god god på å vente nå så klarer nok å vente litt til.. Jeg får følge med på dere andre imens og skal jeg prøve en ny runde med trippel pergo imens..

En riktig god sommer til deg også.. Håper virkelig det klaffer for deg veldig snart..

Annonse

Da har jeg fått bekreftelse på at de har mottatt henvisningen og satt meg på ringeliste.. Fikk også lapper på noen blodprøver jeg må ta så da er jeg iallefall litt igang.. Så nå er det bare å vente ca 4mnd på å få en time.

Kan noen av dere fortelle meg hva de pleier å gjøre første timen?

Ellers hvordan er kroppene deres? Kjenner dere noen symptomer?

første gang vi var der er vel rundt 8år siden.

1 hormonstimulering gravid sa.

2 hormonstimulering gravid 1 barn

3 hormonstimulering neg.

4 hormonstimulering neg.

1 prøverør med 1egg neg.

2 prøverør, frysforsøk 1 egg neg.

3 prøverør 2 egg neg. ingen på frys.

venter på kikhullsoperasjon før siste forsket.

husker knapt første timen, tok noen blodprøver og testet mannens sædceller. viste jeg hadde pcos så startet medvektreduksjon før hormonbehandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...