Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive mannen/kjæresten din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann er en omtenksom mann, som jeg er innmari glad i han. Han har innkludert meg i alt fra dag 1, og vi finner på endel ting sammen. Han er til å stole på, og ønsker nå å starte en familie med-MEG (hurra). Selvfølgelig er det noe små plukk her og der, han kunne jo vært flinkere med husarbeid- men han er en mann som jeg føler meg lykkelig med.

 

Hvordan er din mann/kjæreste/samboer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er veldig snill, omtenksom og god. Morsom, vi har lik humor.

Men han vet ikke hva ordet nei betyr og det gjør at jeg ofte ikke er prioritert fordi han bruker mye av tida si på å hjelpe familie og venner. Han er eneste sønn, og mor har ekstremt vanskelig for å la han være litt i fred.

 

Han er nevenyttig,praktiker, pågangsmot og veldig flink med det han gjør.

 

Han kan være romantisk, liker kos og nærhet og vi har et veldig godt sexliv.

 

Husarbeid er han dårlig på, men han kan der også. Men jeg må mase mer nå enn før. Har nok skjemt han bort litt for mye i travle perioder.

 

Vi har det gøy sammen og finner på ting, felles interesser og liker mye av de samme tingene.

 

Det som er hovedproblemet her i huset for tida er at jeg føler han ikke prioriterer meg, at det blir litt for mye jobb, det blir krangel ut av det i perioder.

 

Men jeg elsker han over alt på denne jord, vi blir foreldre senere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er min kjæreste, min beste venn, en fantastisk samtalepartner og livsledsaker. Han er empatisk og lojal, ærlig og respektfull, og prioriterer mye av sin tid og energi på familien (både kjernefamilien og storfamilien). Han har sunne interesser, og er liberal og tolerant ovenfor andre mennesker, meninger og situasjoner. Han lar seg ikke pirke ved nesen, men reagerer samtidig sjeldent uten å tenke over hvorfor og hvordan.

Husarbeide, barn, hage/utearbeide o.a. er VÅR jobb, ikke min eller hans. Dette klager han (eller jeg) ikke på, og det skorter aldri på innsatsvilje.

Han kan være en litt "slow worker" iblant, men er til gjengjeld veldig nøye, og står på fra ende til annen. Ingen unnasluntrer, med andre ord!!

 

Han er far til våre tre fantastiske barn, og best av alt: han er MIN!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en mann som kan gi meg enorme gleder, og enorme sorger. Vi ler og har det morsomt sammen og er min beste venn. Men han kan irritere meg og :)

 

Han er flink med barna. Jobber i hagen, men kunne klart gjort mer husarbeid.

 

han er utrolig flink i senga, og tenker masse på meg og min nytelse. Vi gir og vi tar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDina&gutt11  + 2englebarn

Min samboer:

 

En "slabedask" når det kommer til husarbeid, noe jeg finner helt iorden, da jeg liker at tingene blir gjort på "min måte".

Han er snill go omtenksom, har noen få ganger snakket uten å tenke, men da gjør han opp for seg. Han får meg til å føle meg trygg og elsket, og jeg vet at han aldri ville såre meg. Han er en stødig klippe på utsiden, og en myk kjerne innvendig, viser ikke så lett om noe er sårt i ofentligheten, men stoler nok på meg til å slippe fasaden.

Han er ikke bare en klippe, han er min klippe, mannen som holder meg oppegående i de mørkeste tider, og uanseett hva, klarer han å bringe litt humor og latter inn i tilværelsen. Han er jordnær og praktisk, og humoristisk så det holder.

Han passer meg perfekt, han er ikke for hard, elelr for myk, ikke for streng eller likegyldig. Han bringer lyset i mørke tider, og passer på både meg og sønnen vår etter beste evner <3 en arbeidsom familiefar/samboer som gjør alt for oss <3

Dette ER mannen jeg vil dele mitt liv med, for uansett hvilke feil han har, så er de en del av hans helhet, og jeg elsker den helheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...