Gå til innhold

Er det OK at gutten ikke vil til pappaen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er snart elleve år, og det siste året har han ikke villet reise. Jeg har da sagt at han kan velge selv, å være ett døgn i allefall. Fra fre-lørd eller lørd-søn.

 

Men nå vil han ikke, bør jeg tvinge han eller er det helt greit at han ikke reiser. Jeg får jo litt vondt av pappaen her.

 

Jeg vil jo bare at gutten har det bra, og jeg vet det blir veeeldig ensformig og kjedelig hos pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du 100% sikkert vet at det ikke ligger noe mer bak enn at det er kjedelig så syntes jeg at du bør "tvinge" ham til å besøke pappaen. Ihvertfall i et par år til.

Så burde du snakke med faren og si at gutten trenger å aktiviseres litt bedre når han er der.

 

Jeg er skilsmissebarn selv og syntes det var kjedelig hos pappa til tider, men er glad for at jeg var der like mye som jeg var der da jeg var liten. Vi har et godt forhold i dag og haddejeg vært der mindre så hadde kanskje ikke forholdet vært så bra.

 

Barn har ikke vondt av å kjede seg litt:) Men far burde stå litt på for at gutten skal trives bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å snakke med faren. Han liker ikke å finne på ting!!! Han sover 80% av tiden gutten er der. Han er psykisk syk og har en diagnose...

 

Gutten får lov å gjøre som han vil. Det innebærer bla å lage "bomber", leke med lighter, se hva han vil på tv, legge seg når han vil.....

 

 

vanskelig dette. men for meg gjør det ikke noe om han blir hjemme hos oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er Hii du som er over her, så ville jeg ha latt gutten være hjemme. Hvis pappaen bare ligger å sover når gutten er der, å i tillegg for gjøre som han vil- så hol han hjemme. Lage "bomber", leke meg lighter- trenger du ærligtalt spørre om vår mening. Vil du virkelig at gutten skal skade seg???? Pappaen kan vel heller se gitten hos dere om han vil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI ja...

Har jeg rett til å holde han hjemme? Fæler jeg gjør noe ulovlig når han får bestemme selv :/ Og ja jeg trenger RÅD. Vet ikke hvem jeg skal snakke med....

 

Pappaen hadde aldri kommet her for å se sønnen sin. Da lar han heller være. Han har aldri vist noen intr. utover de helgene. Har aldri stillt opp på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...