Gå til innhold

Blir gal og angrer som en hund på at jeg lot ungene ha fri fra bhg/sfo i dag:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøre på hytta i ettermiddag og ungene har vært helt ville og ustyrlige.

De så på film i 10 minutter før de måtte finne på noe annet. Spiller høy musikk og roper og hyler:(

 

Blir snart gal og vurderer og drikke meg full og gå og legge meg så kan de bare holde på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, kjenner følelsen ja!

 

Prøvde noe tilsvarende her på onsdag...

Min dypeste medfølelse og sympati er herved oversendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du forventet. De gleder seg sikker til å skulle på hytta.

 

Du får si til de at om ikke de setter seg ned å ser tv eller er rolige på annen måte så rekker du ikke pakke ferdig slik at dere ikke får reise idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hi må pakke?

 

Var på hytta for en stund siden. Jeg leverte eldste i bhg så jeg fikk pakket ferdig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...

Skjønner frustrasjonen tårner seg opp?

Er forferdelig å ikke klare å ha tålmodighet. Man vet man har tusen ting å gjøre og man kommer aldri i mål pga krevende barn;)

 

Er de vant til å være i barnehagen og aktiviseres på noen måte, er det kanskje vanskelig å finne på noe selv som ikke bråker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke gå ut en tur med dem? Slik at de kan få ut litt energi og kanskje blir litt trøtt og sliten til dere skal ut å kjøre i ettermiddag og på den måten får dere en rolig biltur og.

 

Hvis du må pakke, involver barna. Gi dem oppgaver, hvis noen av dem kan lese, skriv ned på en lapp alt de skal pakke ned. Kanskje barna kan få pakke sin egen bag? Fortell dem hva de må ha med, så mange av ditt og så mange av datt.

På den måten kan du korte ned pakketiden og dere får kanskje mulighet til å gå ut før dere drar og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...