Gå til innhold

Ang hasj under svangerskapet!

Anbefalte innlegg

Jeg har en "venn",( bekjent av fam.)

hun har 3 barn og har røyket hasj under alle svangerskapene. Hun rører ikke alkohol, verken under svangerskapet eller utenom.

Hun røyker minimalt med "vanlig" røyk, ikke under svangerskapene.

Alle 3 barna er født med lav fødselsvekt, ca 1000g var den ene, 1200g den andre og den 3 var rundt 1500g.

*Den eldste ble født frisk som en fisk, pen liten gutt og utviklet seg normalt. Helt til han skulle lære å prate, det var mot normalt sent han pratet, og han kan ikke den dag i dag (8) prate rent. Han sliter med å henge med på skolen.

* Nr 2 født frisk og fin, liten men vokste seg fort til. Utviklet ADHD tidlig.

Nr 3 født med div sykom, lungene fungerer ikke som det skal, og han er avhengig av masse medisiner for å fungere. Han er 1 år nå, han har pustemaskin på natten, han er mye syk men eller en "normal" unge.

jeg skal ikke komme å påstå at dette er pga hasj, for det har jeg ingen konkrete bevis på, men synes det var greit å fortelle om for sannsynligheten for at hun helt tilfeldig har fått 3 barn med utviklingsproblemer og psykisk sykdom er for meg liten.

Hun fungerer forøvrig som en god mor, aktiv med barna men sur når hun ikke får røyket, mindre tålmodig, og det lukter pot av barna! (for dere som lurer på hvorfor ikke barneverrnet er innkoblet, de er men paret rømte landet)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143348575-ang-hasj-under-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...