Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 En liten ert, eller ser man noen konturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 en seigmann... ja, det ser faktisk helt likt ut som en seigmann, så med andre ord så har armer og bein begynt å bli fremtredende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 Det høres jo bra ut takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Nei, du ser ingen seigmann. Man ser et bankende hjerte forhåpentligvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Pøh - ingen seigmann. Jeg var på innvendig UL i uke 12 - og så en peanøtt med blinkende hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er helt greit med en peanøtt med hjerte også <3 Så lenge jeg får bekreftet at alt er bra med den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Del Skrevet 23. juni 2011 En peanøtt?? Da tror jeg dere har vært borti et gammelt ul-apparat. Jeg så en mini-baby!! Absolutt ingen tvil om det. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 jeg var i uke 9. Så en liten ert med bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Del Skrevet 23. juni 2011 Nei nei nei, du ser hverken en seigmann, peanøtt eller ert med bankende hjerte. Du får se en bamsemums med bankende hjerte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #10 Del Skrevet 23. juni 2011 hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå