Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 .. Jeg har altfor mange regninger, og ingen ting av lønna eller feriepengene. Skattepengene er alt brukt opp i lån... Bilen ble ødelagt, og må på verksted for alle sparepengene mine, og jeg har rett og slett ingen penger til sommerferien, og den er bestilt. Hva f gjør jeg ;,( Helvetes bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 Avbestill ferien og bli hjemme. Man må faktisk ikke på lang ferie for å ha en fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 Enig med anonym over her. Dropp ferieturen å finn heller på moro hjemme. Vi har ikke hatt ordentlig ferietur på sommeren på 8 år vi, men vi har det da bra. -Er du absolutt avhengig av bilen? Kanskje vurdere å selge/vrake? Vi tjente mye på heller å kjøpe månedskort, og vi bor ikke veldig sentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Er avhengi av bilen, bor ut på landet. Barnehage og jobb er et stykke herfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Har du funnet det rimeligste pålitelige verkstedet? Her snakker vi tusner i differanse. Du har mange regninger- hvorfor? Er det ting du strengt tatt ikke har bruk for, altså; kan du ta en personlig luksusfellegjennomgang og kutte ned på måntlig forbruk? Kan du frigjøre kapital med å selge bunaden, båten, ett eller annet? Avbestille ferien og få pengene igjen? Har du mulighet for et privat lån for å berge deg ut av uføret? Kan du tjene mer penger? Ekstravakter, kveldsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå