Gå til innhold

Hvordan gå over til kun en lur på dagtid, når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vesla kun sover to lurer på 30 min pr dag?

Hun sover veldig sjelden lengre enn dette. Men hun har blitt litt vanskeligere å legge på dagtid, har liksom ikke tid.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har det vært hos oss også hele det første året.. Jeg har slått meg til ro med at noen barn ikke sover så mye som andre.. Og jeg har blitt flinkere til å la ham gråte i 10min før jeg går inn, da sovner han som regel av seg selv igjen! Det har også bedret nattesøvnen min, for nå våkner han og gråter men "legger seg selv" igjen ;)

MEN OVER TIL DET DU SPURTE OM:

Vi begynte å holde ham våken til 11 og etter to dager sov han en times tid.. Dette har vi holdt i noen mnd nå, men han sover fortsatt maks en og en halv time på dagtid, og det er kun hvis han sover i senga.

Litt grinet5e fra firetiden, men en drøm å legge kvart over seks :D

Skrevet

Sånn var det hos oss også. Jeg bestemt derfor at vi skulle gå over til en dupp. Holdt henne derfor våken til "passe" leggetid i håp om at hun skulle sove lengre. Det gjorde hun ikke de første dagene og måtte derfor ha en powernap på ca 15min på ettermiddagen, men etterhvert sov hun lengre. Mellom 1,5 og 2,5timer. Men snuppa mi er også ei som ikke har behov for så mye søvn. Sover ca 11 timer på natt og 1,5 på dag.

Skrevet

når vi gikk fra to til en hvil om dagen, så begynte poden å sove lengre, så istedet for to hviler a 30 min sov han da en hvil a 45-90 min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...