Gå til innhold

Kan noen svare meg?

minspire2

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 6 + 2 og var på ultralyd for et par dager siden (opplevd en SA tidligere) Da så han to fostersekker, den ene litt mindre enn den andre. Begge hadde et fosteanlegg. Kunne ikke se noe hjerteaktivitet, så jeg skal tilbake neste tirsdag. Når oppdaget dere hjerteaktivitet? Han sa at det ikke var noe uormalt med det, så jeg måtte ikke bekymre meg. Det gjør jeg selvsagt.

Har også vondt i korsryggen til tider, spesielt når jeg kjører bil. Har dere opplevd vondt så tidlig? Ellers føler jeg meg veldig gravid, livmoren er myk og fin.

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke svare deg på akkurat det du spør om, siden jeg ikke oppdaget tvillingene før i uke 19 på ordinær ul. Men jeg anbefaler deg å melde deg inn på www.tvillingforum.com. Der får du svar, og ofte på timen. Her må du kanskje vente mange dager på svar. Mye mindre aktivitet på dette forumet enn der. Lykke til.

Ps: Har iallefall hørt mange som har sett fosteranlegg og ikke hjerteaktivitet så tidlig. Det er nok like før! :)

Hei!

Gratulerer!!!!

Jeg var på UL like tidlig som deg! Jeg var 6+0 den dagen jeg fikk vite at jeg skulle ha to! Da kunne legen se hjerteaktivitet hos den ene, men ikke hos den andre ennå. Jeg fikk samme beskjed som deg at det ikke var noe å bekymre seg for.

Jeg fikk ikke time til UL så rakt etter den første! Men jeg krevde å få en før uke 18. Derfor fikk jeg se mine to, søte små både i uke 12 og uke 18. Nå er jeg jeg i uke 31 og er inne annenhver uke, til både utvendig og innvendig UL!

Jeg har ingen plager med smerter. Men kjenner selvfølgelig at jeg begynner å bli stor og tung.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...