3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #51 Skrevet 30. juni 2011 Gratulerer så mye, frøken winther:) Da har vi vært på sykehuset samtidig, ja! Kanskje jeg har sett deg til frokost, lunsj eller middag en av dagene vi var der? Dro også hjem i går. Dro på ettermiddagen 5 timer etter fødsel:p Syns det er utrolig godt å komme hjem, men nå var jo dette tredjemann;) Hehe... Med førstemann var vi der vel et par dager. Da må du kose deg videre med babyen! Lykke til med amming osv! Amy, nå venter jeg bare spent på å høre fra deg om din baby!
frøken winther Skrevet 30. juni 2011 #52 Skrevet 30. juni 2011 Så festlig at vi var samtidig 3 små! Var ganske utslått etter fødselen så ble ikke mange turene ut i kantina. Vi var inne til i går, men fy søren så godt det er å komme hjem! Nå er vel Amy også et barn rikere? Spent på hva som skjer
Amy*75 Skrevet 30. juni 2011 #53 Skrevet 30. juni 2011 Oppdatering fra sykehuset: Fått modningspille nr 2, ikke mulig å ta vannet ennå, har skikkelige tak men ikke mer åpning. Begynner å minne om forrige fødsel og det skremmer meg... Har vært her siden 09 i dag morges, og det ser ut til å trekke ut. Har heldigvis mannen min her hos meg, men er mye mer motløs enn jeg hadde psyket meg på å være. Skulle komme inn når det var godt igang og beholde roen gjennom en rask og grei fødsel. Men den gang ei... Hvis dere har effektfullt fødestøv å dele ut, kast alt dere har i retning Drammen og be om at det må ta seg opp snarest! Prøver å tenke at det ikke er lenge å vente sett i et 9 mnd perspektiv, men det føles uhorvelig lenge å vente nå, timene snegler seg forbi..
summer85 Skrevet 30. juni 2011 #54 Skrevet 30. juni 2011 titter en kjapp tur innom dere jenter=) her går dagene i full fart og vi stor koser oss!! =) =) =) Gratulerer så mye med jenta 3 små!! Amy, håper virkelig ting har satt igang for fullt nå, eller at babyen allerede er ute!! uansett masse lykke til! Klem =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #55 Skrevet 30. juni 2011 Å, Amy, masse fødestøv er sendt din vei flere ganger idag! Har tenkt masse på deg og håper at du har lillegutt i armene dine nå.
Amy*75 Skrevet 1. juli 2011 #56 Skrevet 1. juli 2011 Jeg har blitt mor til en vidunderlig, vakker, velskapt gutt!! Etter siste innlegg satte fødselen i gang for fullt, raskt oppe i 7 cm og jeg ble så lykkelig at jeg nesten gråt av glede! Rett før kl 22.00 kom han, nesten 4,5 kg og 37 cm rundt hodet! Måtte sy litt smårifter men ikke klippes heldigvis. Ble over på barsel til i morra pga blødersykdommen (de er så skjønne her og følger SÅ godt opp!), Lillegutt (eller skal vi si store?) tok puppen med en gang og jeg er i superform! Hadde kontroll på pust og kropp til siste pressrie og det var en god opplevelse. Tusen takk jenter, for fantastisk følge!!! Jeg kommer til å titte innom så jeg ikke mister dere helt Klem til dere alle sammen!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #57 Skrevet 1. juli 2011 Hurra!! Gratuler så mye, Amy! Endelig overstått! Så flinke vi har vært alle sammen!! Hjelpes, det var ikke akkurat noen liten gutt, nei;) Hehe... Tulla mi var 2850g og 33 cm rundt hodet! Bitte-, bitteliten ifht til gutten din;) Så godt at du blir fulgt opp ordentlig og at du er i god form igjen og at du har hatt en god opplevelse. Vi får følge hverandre inn på dib og småtroll-forumet! Må ikke miste hverandre, for støtten her har vært kjempeflott å ha på overtid. Summer85: Tusen takk! Jeg er så glad det er overstått og at tulla endelig er her! Hvordan går det hos deg? Stas å være trebarnsmor? Jeg syns fortsatt det er litt uvirkelig... Hehe... Storebrødrene kom hjem fra besteforeldrene i går ettermiddag og de var så utrolig skjønne! Eldstemann måtte rett bort å se og spørre om alt mulig:) Syns dette var veldig flott. Minstemann på 18mnd fikk veldig store øyne og ble helt stille. Dette syns han var rart... Han tok litt på tærne hennes og strøyk ho på hodet, strakte fram armene og skulle holde henne, men så ble det litt skummelt når ho kom for nærme. Han var kjapt oppe på mammas fang ta lillemor var ferdig å spise;) Idag har han hatt full kontroll på smokken hennes. Stappa den inn hver gang den har falt ut. Flinke storebrødre:) Men det blir lite søvn framover;) Hehe...
summer85 Skrevet 1. juli 2011 #58 Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer så mye Amy med en stor gutt!! =) kos dere masse!!!! her hos oss går det bare bra! vi har fått ei rolig og snill snuppe! =) kunne ikke vært bedre. storebrødrene er superstolte, men eldstemann på 6 år er nok han som er blitt mest sjalu, han er blitt mer sint enn han var før. Men allikevel kjempe stolt og vil kose masse med henne! Tilværelsen som 3 barnsmor er nok litt hektisk, men går egentlig utrolig bra også synes jeg! trodde vel egentlig det skulle bli mer stress... Så skal ikke klage jeg! Vi ses vel inne på dib håper jeg jenter! var utrolig koselig å følge dere, selv om jeg sneik meg tidlig unna i forhold til dere.... masse lykke til fremover begge 2 og nyt baby tida, husk den går alt for fort så nyt hvert sekund =) =) =) Klem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå