Gå til innhold

Inspirert av innlegg med sjokkert mor fordi 15 åringen har hatt sex... Når hadde du sex første gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var 16 år og et par uker.Var sammens med kjæresten til jeg var 18.

Blir seriøst sjokkert over at 12-åringer har sex!!!! Jeg visste knappt hva det var da jeg var 12... :o

Jeg var 16år og kjæresten min var 15år.

Hadde en elsker og han hadde sex for første gang når han var 11år. Det syns han selv også var veldig drøyt i ettertid. Jeg lekte fortsatt med dukker når jeg var så ung....

Jeg var 15, er i dag 29 og angrer på tidlig debut... ble ikke bare m den gangen og synes det er direkte ekkelt at jeg har hatt mange sexpartnere i ung alder..

og det vet jeg at mannen min og synes..

vil nok advare våre jenter mot akkurat dette, uten å prøve å påvirke for mye såklart.. kan slå motsatt ut..

Jeg var 14 år og noen dager, synes selv det er tidlig, men jeg angrer ikke på at jeg gjorde det. Var ikke med en tilfeldig gutt, men med kjæresten min som er sammen med nå :)

Jeg var 19, og syntes det var helt greit at det ikke skjedde før. I vennegjengen min var nok vanlig debutalder 18-20 år, men der er det sikkert variasjoner. Jeg håper min jente venter til hun er 16 år, jeg synes egentlig det er for tidlig før det jeg...

Annonse

Jeg var 18 år og det skjedde 2 uker før jeg traff han jeg er gift med i dag. Som jeg har angret! Hadde jeg bare ventet noen uker, så hadde jeg bare hatt den eneste ene som jeg vil dele resten av livet med. Han har bare hatt meg.

En måned før fjortenårsdagen... syns det var litt for tidlig selv, men han jeg lå med var jeg kjæreste med i lang tid, vi var begge unge og han var snill og søt. Det var likevel litt for ungt syns jeg.

Var 13 år først gang. Vi er faktisk fortsatt veldig gode venner. Tror det knyttet oss sammen.

Var 14 andre gangen, det angrer jeg veldig på.

Tredje gang var jeg 15 år og ble gravid.

13 år og 10 mnd med min første kjærlighet som jeg var sammen med i noen år og det er en mann jeg ser på som en av de snilleste jeg vet om den dag i dag. Aldri angret ett sekund :)

Jeg var 19 og fullstendig klar. Var en fantastisk opplevelse, og han var min desidert beste sexpartner noensinne. Vennegjengen min debuterte sent, jeg var ikke første, men langt fra den siste. Når man leser innleggene ser man at det tydeligvis har en viss sammenheng.

Jeg ventet til jeg hadde fylt 17, og hadde sex med min første kjæreste.

15 er ikke tidlig lengre, da går de vel i 9-10 klasse? Men det skal sies, lillebroren min er 13.. Kan ikke se for meg engang at han kan finne på noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...