Gå til innhold

ble sjekket opp på stranda i går!!!! det gjorde GODT på selvtillitten;);)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var på stranda med barna,begge 2 guttene mine på 3 og 4 år... dro på ettermiddagen da jeg ikke er altfor fornøyd med kroppen min til å sprade rundt i bikini blandt masse folk.. hehhe..

så skjer der... det kommer bort en gutt som begynner å snakke.. en kjempesøt gutt og etter endel prat.han har en hund som barna koser med,og så sier han... men jeg må få si en ting,damen er meget fin i bikini!!!! og vil du ha nummeret mitt?

DET gjorde godt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig! Han hadde sikkert helt rett i det han sa også! :-) Kan bli en spennende sommer for deg dette her! Og neste gang du skal på stranda våger du nok å gå midt på formiddagen også.

 

Heia deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehhhe et var helt herlig;) og vettu hva... jeg sendte en mld og sa bare god morgen og slikt... og så fikk jeg... god morgen;) jeg slutter klokka 12 i dag så om du vil kan vi treffes samme sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hi her;) akkurat kommet hjem etter en natt hos gutten på stranden;) blir spennende å se fremover...

 

og ja jeg er veeeeeeeeeeldig singel,vært singel siden guttene var små;) første mann etter den tid...

 

nå skal jeg sove litt før jeg henter gulla i bhg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...