Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 var på stranda med barna,begge 2 guttene mine på 3 og 4 år... dro på ettermiddagen da jeg ikke er altfor fornøyd med kroppen min til å sprade rundt i bikini blandt masse folk.. hehhe.. så skjer der... det kommer bort en gutt som begynner å snakke.. en kjempesøt gutt og etter endel prat.han har en hund som barna koser med,og så sier han... men jeg må få si en ting,damen er meget fin i bikini!!!! og vil du ha nummeret mitt? DET gjorde godt det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 hehe;) sånn hjelper på selvtilliten;) tok du imot nummeret da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 selvsagt;) hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Bad Gal Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Så herlig! Han hadde sikkert helt rett i det han sa også! :-) Kan bli en spennende sommer for deg dette her! Og neste gang du skal på stranda våger du nok å gå midt på formiddagen også. Heia deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 hehhhe et var helt herlig;) og vettu hva... jeg sendte en mld og sa bare god morgen og slikt... og så fikk jeg... god morgen;) jeg slutter klokka 12 i dag så om du vil kan vi treffes samme sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #6 Del Skrevet 23. juni 2011 Hva med samboeren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #7 Del Skrevet 23. juni 2011 Hun er vel singel, mange single med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #8 Del Skrevet 23. juni 2011 Tviler, hun minner meg litt for mye om en person jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Del Skrevet 23. juni 2011 Ja, hun er nok den eneste med to sønner på 3 og 4 år som går på stranda, dumme meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #10 Del Skrevet 23. juni 2011 Slått deg at jeg vet hva hun gjorde i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #11 Del Skrevet 23. juni 2011 som sagt, hun er nok den eneste i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #12 Del Skrevet 23. juni 2011 Ganske merkelig sammenheng må jeg si. Men klart, får håpe for hans del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #13 Del Skrevet 24. juni 2011 hi her;) akkurat kommet hjem etter en natt hos gutten på stranden;) blir spennende å se fremover... og ja jeg er veeeeeeeeeeldig singel,vært singel siden guttene var små første mann etter den tid... nå skal jeg sove litt før jeg henter gulla i bhg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå