Gå til innhold

var på kontroll hos legen idag :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

di hadde fått nytt ultralyd apparat så hun tok ultralyd av klompen :)) dette ar da 3 ultralyd hvor dem sier at d ser ut til å være jente :)) var på ul i uke 17, 20 og nå 26:)) men... hun sa at klompen er større enn gjennomsnittet og at den er stor i hode...

sist fikk jeg en gutt som var 38 cm rundt hodet... kan det bli mere denne gangen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også en stor gutt forrige gang, 3900 , 50, lang og 38 cm rundt hodet... lurer litt på det samme... men tror nok det er litt tilfeldig eller genetisk også kanskje? jeg var bare 2700 og 47 cm lang og hodet var som en appelsin sier mamma og sambo var vel 3500 og 50 lag eller noe, vet ikke hodeomkretsen hans, men tror han hadde et litt stort hode :) hehe..

Skrevet

når jeg gikk sist leste jeg at barna arvet hodeomkretsen etter fedrene... og da fortalte svigemor meg at gubben var stor i hode når han blei født...(det er han vel egentlig i dag oxo :-P) guttongen var 4180gr og 51 cm... men jeg tror ikke dem strakk han skikkelig for han hadde vokst 9,5 cm på 6 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...