Gå til innhold

Hehe, fler enn meg som fikk VELDIG mye luft og fryktelig lite KONTROLL i timene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter fødsel? Herregud, jeg vet jeg ikke burde tenkt over det og alt er så naturlig..bla bla bla.. Vel, for meg er det ikke noe som er naturlig ved å ligge og høres ut som en båttute! Off...prøvde å skylde på at magen bråka så fælt og ditten og datten..hehe! Merkelig, han hadde jo nettop stått og sett et hode komme ut av morrohullet, men det brydde jeg meg liksom ikke om...

 

Nei..hvis det blir en unge til skal jeg be JM stappe en tampong i rumpa mi før hu går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde ikke det, men glemte helt at jeg egentlig skulle ha avføring før jeg var vel hjemme på eget bad fire dager etter fødselen. Da meldte det seg avføring gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ikke noe overdreven promping her nei! Fem timer etter fødselen satt jeg på rommet mitt på barselhotellet og kjente nøden, så jeg gikk på do og fikk tømt meg skikkelig for første gang på gud vet hvor lenge! Jeg var nok sånn passe salig i blikket, for det var DIGG!!!! :-D

 

Men jeg svettet som en gris og luktet sikkert verre enn døden, hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig kjent ut, gitt! Jeg fikk klyster før fødselen, men det hjalp lite - det kom både det ene og det andre ut, og jeg var mer opphengt i det enn at jeg ødela "morrohullet" fullstendig pga stor unge. Jeg som var såååå beroliget på forhånd etter å ha lest tråder her inne om at man ikke brydde seg om bæsjing og promping under fødselen siden fokus ville være andre steder...Det funka overhodet ikke for meg, jeg kunne prøvd å føde en middels knølhval og FREMDELES vært flau som pokker over alt som kom ut av "feil" høl..!! Jeg hopper bukk over tampongen i toer'n, jeg dropper heller å gå gjennom flere fødsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldeles ikke. Jeg var så heldig å få gått skikkelig på dø før vi kjørte til sykehuset. Men plagdes alvorlig med å klare å gjøre stort i lang tid etterpå. Hadde virkelig ikke ventet at tarmen skulle endres av en fødsel. Sverger til duphalac og myyye vann, nå et halvt år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...