Gå til innhold

Ser fram til fredag etter 4 uker slit og smerter :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min jobber på sjøen og er borte i 4 uker om gangen, og han kommer hjem på fredag, gleder meg :-)

Har vært en helt jævlig periode siden han for, fant ut noen dager etter at han dro at jeg var gravid, etter å ha prøvd siden november så ble jeg glad, men det var også veldig uforståelig.

Hadde en del småvondt i magen, men ikke noe tegn på graviditet ellers. Etter noen dager så fikk jeg sinnsykt vondt i magen, og kramper, og den helga begynte jeg å blø. Mandagen dro jeg til legen og fant da ut at jeg hadde en spontan abort.

Nå har det gått 3 uker siden jeg mistet, og har vært flere ganger på sykehuset for undersøkelser pga mye smerter i magen, og nå i det siste ekstremt hodepine, kvalm og svimmel. Viste seg at graviditeten var utenfor livmora, men kroppen fikser opp det selv, så må bare avvente evt inngrep.

 

Er så sliten nå, huset står nesten på hodet, er så rotete at jeg blir gal snart. Skulle ha brukt mye mer tid sammen med ungene (5 1/2 år og 9 år) men ligger mye på sofaen. Hesten min har jeg ridd 2 ganger på 4 uker.

Ser bare fram til fredag når samboeren kommer hjem å kan hjelpe meg, og jeg har noen sammen med meg som kan stille opp når jeg trenger det.

Håper også smertene går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...